Цього тижня європейські користувачі Facebook отримають повідомлення про інформацію, якою вони діляться. Наприклад, про свої релігійні та політичні погляди. Їм поставлять питання про те, чи хочуть вони зберегти ці дані у своїх профілях Facebook перед тим, як 25 травня нові суворі правила конфіденційності набудуть у ЄС.
Компанія навіть перестаралася з увагою до неповнолітніх користувачів. Так, Facebook має намір скоротити обсяг даних, які вона отримує від користувачів, молодших за 16 років, незалежно від того, де вони живуть.
У заяві Facebook у блозі компанії сказано: «Навіть якщо закон не вимагає цього, ми запитаємо кожного підлітка, чи хоче він бачити рекламу на основі його даних і чи хоче він залишити особисту інформацію у своєму профілі».
Нові правила, які будуть застосовуватися на території ЄС, стануть зразком регулювання політики конфіденційності по всьому світу.
У підказках Facebook для користувачів соціальна мережа пояснюватиме, що надання інформації є необов’язковим. Однак компанія також защначить причини, за якими вона потребує цієї інформації. Наприклад, з метою створення «більш персоналізованого досвіду взаємодії» з соцмережею.
Нагадаємо, в січні Facebook заявляла, що нові правила захисту даних у Європі можуть призвести до зменшення активності європейських користувачів і змусити деяких рекламодавців відмовитися від таргетингових рекламних кампаній (що, звичайно ж, вплине на дохід дітища Цукерберга). Це сталося ще до того, як Facebook зіткнувся з кризою довіри користувачів через витік даних.