У платформі вважають, що Facebook з 2016 року став для політиків і їхніх супротивників засобом поширення фальшивих новин та іншої пропаганди. Примітно, що нові правила для політичної реклами стосуватимуться не лише України, а й країн ЄС, Індії та Нігерії.
Зі слів директора компанії з глобальної політикки та охопленням Кеті Гарбат, починаючи з середи в Нігерії тільки рекламодавці, які працюють у країні, зможуть розміщувати передвиборчу рекламу, пов’язану з виборами президента 16 лютого. Харбат також заявила, що така ж політика набуде чинності в Україні в лютому, оскільки вибори президента відбудуться 31 березня.
Директор з управління продуктами компанії Роб Лезерн заявив, що в Індії (парламентські вибори в країні заплановані також на весну) Facebook розмістить передвиборчу рекламу в онлайн-бібліотеці з можливістю пошуку, починаючи з наступного місяця. У Facebook вважають, що зберігання реклами в бібліотеці протягом семи років є ключовим елементом боротьби з конфліктами.
Зі слів Лезерна, Євросоюз отримає версію системи дозволів напередодні парламентських виборів у травні. У компанії сподіваються, що до кінця червня у них буде набір інструментів, які можна застосувати до рекламодавців у всьому світі.
Нагадаємо, посилення правил поширення політичної реклами на Facebook почалося після скандалу з Cambridge Analytica, яка працювала на Дональда Трампа на виборах в США 2016 року і неправомірно отримала доступ до особистої інформації 87 мільйонів користувачів Facebook. Після цього соціальна мережа Facebook створила спеціальний відділ для боротьби з втручанням у вибори, метою якого є запобігання поширенню неправдивої інформації.
Як писала «Телекритика» раніше, найдорожча політична реклама виявилася у «Медіа групи Україна».
Заголовне фото: Getty images