Перш ніж ухвалити рішення про встановлення екранів, компанія Exterion Media провела дослідження, під час якого з’ясувалося, що 69% лондонців хочуть дивитися новини під час поїздок. 81% хотіли б бачити світові новини, 74% – місцеві, а 69% – віддають перевагу прогнозам погоди.
Таким чином, встановлені екрани будуть показувати новинний контент багатомовного каналу Euronews, який охоплюватиме місцеві та міжнародні новини, а також новини бізнесу, технологій, спорту та погоду.
Як заявляє директор з креативних рішень Exterion Media Ричард Симкінс, перегляд новин зробить поїздку в метро більш цікавою.
«Ми знаємо, що лондонці більшу частину свого часу проводять поза домом. А метро користуються майже 4 млн осіб щодня, – каже Симкінс. – І ми цим проектом зробимо поїздки більш цікавими. Крім того, це чудові рекламні можливості для компаній і брендів».
Крім користі для самих лондонців проект допоможе заробити додаткові гроші для поліпшення інфраструктури метрополітену.