Метою дослідження було виявлення потенціалу популярних медіаплатформ для поширення ідей або фактів, їх здатності привертати увагу інтернет-аудиторії до своїх повідомлень і провокувати дискусію в мережевому просторі.
Індекс «Центру контент-аналізу» враховував під час оцінювання ЗМІ кілька факторів. Щоб отримати точний показник ефективності, автори дослідження визначили «вагу» кожного фактора за допомогою експертного опитування. У цьому опитуванні взяли участь 15 осіб зі сфери медіа: 5 журналістів, 5 медіаекспертів, 3 PR-фахівці, 1 медіаменеджер і 1 працівник регуляторних органів у сфері медіа.
За середніми оцінками експертів вдалося встановити такі коефіцієнти на користь кожного з 5 вирішальних чинників аналізу: відвідуваність – 0,2; цитованість – 0,2; охоплення згадок – 0,17; «якісний» трафік – 0,23; Facebook-взаємодії – 0,2.
Цікаво, що показники відвідуваності сайту та його цитованості не завжди були взаємопов’язані. Винятком стали ТСН і «Українська правда», які були одночасно й відвідуваними і широкоцитованими медіа.
У результаті лідером за всіма показниками стала «Телевізійна служба новин» каналу «1+1».