Резюме та супровідний лист
З нею згоден Руперт Коллінз-Вайт, керуючий Burlington Media, який упевнений, що супровідний лист повинен бути максимально персоналізованим, логічним і акуратним, а також продемонструвати повноцінну історію про ваше професійне зростання.
Експерти також попереджають, що орфографічні і граматичні помилки у вашому резюме – це майже гарантована відмова з боку рекрутера.
«Ви повинні ставитися до свого резюме так само, як до історії журналістики: нехай факти говорять самі за себе», – зазначає Руперт Коллінз-Вайт.
Перше враження
Саймон Корбетт, генеральний директор Jargon PR, говорить про те, що самопрезентація і перше враження впливають на рішення про прийняття кандидата на роботу.
На думку Руперта Коллінза-Вайта, один з кращих способів отримати бажану посаду – бути захопленим справою вашого життя.
Грамотність
Здатність швидко навчатися і харизма
«Потрібно вміти зачаровувати, швидко вчитися і віддаватися роботі на сто відсотків, – каже Руперт. – «Важкі» люди врешті-решт будуть відсіяні».
Саймон Корбетт також наголошує на важливості особистісних якостей людини. За його словами, він наймає на роботу перш за все особистість, яка вміє вибудовувати відносини, а вже потім – кваліфікованого фахівця.
Чесність
«Продемонструйте свій досвід і розгляньте всі вимоги, викладені в описі вакансії, і навіть якщо ви не повністю відповідаєте деяким критеріям, не бійтеся зізнатися в цьому», – говорить Томпсон.
Він радить не тільки чесно розповісти про прогалини в знаннях і навичках, а й пояснити рекрутеру і потенційному роботодавцю, як ви ці самі прогалини будете усувати.
Руперт Коллінз-Вайт також зазначає, що чесність – понад усе. Він рекомендує претендентам не «перебільшувати» і вказувати в резюме тільки ті навички, якими кандидат дійсно володіє.
Уважність на інтерв’ю
Якщо ви не розумієте питання, не намагайтеся знайти відповідь на нього «в процесі» розмови, скажіть правду і попросіть інтерв’юера уточнити, яка інформація його цікавить. Пам’ятайте про те, що під час співбесіди не можна занадто багато говорити і ставити зайві питання.
Деніз Ітон також стверджує, що співбесіда не закінчується тоді, коли ви залишаєте офіс інтерв’юера. За його словами, якщо ви будете обговорювати, а тим більше поливати брудом компанію, в якій проходили інтерв’ю, то ризикуєте придбати погану славу в даній сфері.