Не встигла я вам розповісти про нові проморолики телеканалу «Наш», як мене наздогнали новини про ще одного старого-нового мовника – TVi, що поновив своє мовлення зовсім недавно. Мовник завів новий сайт і запустив перші проморолики «історій з життя». Слоган каналу: «TVi: справжні історії».
Незважаючи на те, що в своїх інтерв’ю генпродюсер телеканалу Дмитро Носиков каже, що оновлений TVi буде аполітичним каналом для жінок, новий сайт мовника наповнений політикою – ресурс працює як типовий інформаційний зі стрічкою рерайтових новин і статтями на політичну тематику, зліпленими нашвидку.
У ніч на Геловін мовник вирішив поділитися першою з них. Відео, запозичене з невідомих джерел і змонтоване в дусі 90-х, розповідає про Гайді Клум і її «диявольські вечірки». Відео супроводжує текст і якась дивна музика. Чому цей несмак має бути цікавий українському глядачеві, зрозуміти дуже складно.
На сайті телеканалу ролик супроводжує текст, який має пояснити що й до чого: «Відсьогодні телеканал TVi починає своє нове життя. Поки, правда, в бета-версії. Отже, ми починаємо! І робимо це в День усіх святих! Збіг – не думаємо… Відсьогодні ми розповідатимемо вам історії: веселі та сумні, надихаючі і повчальні, драматичні й романтичні. Але завжди справжні! Про все і про кожного. Тому що TVi – це не просто телебачення. Це життя. І ми хочемо, щоб наш глядач і читач став частиною нашої спільної історії. З 31 жовтня TVi вже доступний в бета-версії», – інтригують, нічого не пояснивши своїм глядачам.
На YouTube-сторінці мовника доступні ще 4 відео, не менше дивного змісту. Мабуть, утримаюся від оцінки майстерності написання промотексту до перезапуску телеканалу. Проте, якщо далі так піде, то якесь надто нудне й нецікаве це «нове телебачення».
Нагадаю, в пресі Дмитро Носиков запевняє, що перезапускає TVi за гроші польських інвесторів, не називаючи їх. Каналом володіє польська компанія Millstone & Co, її бенефіціар – якийсь Михайло Жернов з донецькою реєстрацією. Реальним власником телеканалу називають Ігоря Кононенка, першого заступника голови фракції БПП, однокурсника і бізнес-партнера президента. «Українська правда» пов’язує канал із Віталієм Кропачовим, у якого є спільний бізнес з Кононенком у вугільній сфері.