Результати американського дослідження показують, що виборці більше довіряють інформації, наданій ЗМІ, ніж новинам від штабів кандидатів. Тому аналіз згадок на новинних ресурсах дає можливість краще зрозуміти, чи є зв’язок між тим, наскільки часто згадується політик і його місцем у соціологічних рейтингах. Експерти Інституту масової інформації (ІМІ) за допомогою системи медіамоніторингу Semantrum проаналізували, як часто і що пишуть про кандидатів у президенти найбільш відвідувані сайти новин України.
До вибірки увійшли новини за лютий 2019 року (українська та російська версії сайтів). Загалом у дослідженні було проаналізовано 23 857 новин, у яких згадувався один або кілька кандидатів одночасно.
З отриманих даних видно, що показники лідерів соціологічних опитувань корелюють з рівнем згадок на новинних ресурсах:
- Петро Порошенко (50% від усіх новин)
- Юлія Тимошенко (19,13%)
- Володимир Зеленський (14,04%)
Далі за кількістю згадок практично однаково йдуть Олег Ляшко (6,9%) і Анатолій Гриценко (6,8%). Потім – Юрій Бойко (5,2%), Олександр Вілкул (3,2%) і зі значним відставанням – Ігор Смешко (0,93%).
Примітно, що ресурсом, який виявився найбільш залученим у виборчий процес, став Znaj.ua. На сторінках онлайн-ЗМІ під час дослідження були виявлені згадки практично кожного з кандидатів, крім Ігоря Смешка. Чим же ресурсу не догодив саме цей кандидат? Мабуть, це залишиться загадкою.
Колаж: «112 Україна»