За даними нового прогнозу Zenith, мобільні пристрої продовжують зміцнювати свої позиції і привертати увагу глядачів, тому витрати на мобільну рекламу в 2020 році становитимуть 30,5% від глобальних витрат на рекламу (для порівняння – у 2017 році цей показник становив 19,2%) .
Аналітика
-
-
АналітикаДіджитал
Аналітики представили результати дослідження аудиторії Telegram в Україні
от TelekritikaУкраїнський представник компанії маркетингових досліджень TNS – ТОВ «Тейлор Нельсон Софрез Україна» – провів аналіз української аудиторії мессенджера Telegram і представив його результати у форматі інфографіки. -
АналітикаДіджитал
«Був у мережі 15 хвилин тому»: як захиститися від 9 найнебезпечніших застосунків для смартфона
от Telekritika«Новое время» опублікувало список додатків, які знають про нас більше, ніж потрібно. Пропонуємо вам ознайомитися з рейтингом цих додатків – від найнезахищенішого до найбезпечнішого. -
Указ про впровадження технології мобільного зв'язку 4G в Україні президент Петро Порошенко підписав ще в 2015 році. І ось, нарешті, на початку 2018 року були проведені необхідні аукціони, на яких мобільні оператори розібрали свої шматки пирога частот, і з 30 квітня 4G прийшов до України.
-
Одинадцятий випуск реаліті-шоу «Від пацанки до панянки» пройшов 2 травня з досить низькими рейтингами – всього 5,2 відсотка (аудиторія 18–54). Третій сезон в цілому вийшов менш популярним, ніж перші два: це помітно і по рейтингам, і по активності шанувальників в соціальних мережах.
-
Вибір інфлюенсера (англ. Influencer – впливова особа) в соціальних медіа може обернутися величезною втратою ваших ресурсів і часу – або це може виявитися однією з найкращих маркетингових тактик, яку ви коли-небудь застосовували для просування бізнесу.
-
На регіональній дискусії «Безпека журналістів – базовий стандарт вільних медіа», яка відбулася 3-4 квітня у Львові та Луцьку, представники ЗМІ та журналістських об'єднань обговорили питання безпеки журналістів і державного контролю за їхньою роботою.
-
Раз на кілька років Facebook як найголовнішій соціальній мережі планети прогнозують швидку смерть. Серйозний бізнес не буває стабільним, тому кожен скандал або стрибок акцій сприймається як чергова ознака початку кінця.
-
Дослідження американської компанії Sprout Social показало, що інтерес користувачів до реклами в соціальних мережах неухильно падає. Компанія не лише представила результати аналізу, а й запропонувала маркетологам свою стратегію боротьби за споживача.
-
АналітикаДіджиталМедіатусовка
Соцмережами диригують музиканти: Facebook-гіганти українського шоу-бізнесу, хто вони?
от TelekritikaПро вплив соцмереж на масову свідомість написані підручники. Спрощені й узагальнені, ці знання кладаються в коротку схему: «які лідери думок – те і в головах». Так, у головах у українців – суцільна політика і трохи музики. У американців навпаки: багато музики і трохи політики. Свідомість англійців формують музиканти й артисти. Поляками «рулять» футболісти, а росіянами – клоуни.