18 фахівців з реклами, маркетингу, digital скинулися по $1000 для створення нового тематичного ЗМІ про рекламу – SPOM. Автор ідеї – Андрій Федорів, засновник і власник креативного агентства Fedoriv. Нове ЗМІ «розповідатиме світу про круті агентства, кейси та таланти».
До SPOM вже приєдналися: Павло Вржещ, Андрій Федорів, Віктор Шкурба, Юрій Гладких, Степан Зіняк, Ед Кузьмін, Олена Кустова, Дмитро Логінов, Ольга Мазалевська, Ірина Муштіна, Кирило Сигида, Жан Смотрич, Кирило Тимошенко і Ольга Шурупова.
Мета проекта – познайомити аудиторію з молодими, ще неіменитими агентствами, які талановито роблять свою роботу (в портфоліо має бути хоча б 5 проектів).
Приєднатися до інвесторів проекту може кожен. Творці вірять, що 500 учасників зможуть дійсно підштовхнути до змін на ринку і «свіжа кров» увіллється в креативну індустрію. Видання також шукає журналістів.
На сайті видання зазначено, що SPOM – це «МОПС», порода собаки: «А собака – друг людини. Новостворене ЗМІ бачить себе другом невеликих агентств і клієнтів, яких хочеться подружити між собою». В оформленні видання фігурує намальований кіт. Публікації на сайті оформлені як персональні блоги від SPOM. Мова видання – українська, версій іншими мовами на сайті немає.
Учасники проекту в Facebook діляться історіями створення проекту і своїм баченням його розвитку:
Друзья! Открываем «миру» новый продукт ?Знакомьтесь – это SPOM и с сегодняшнего дня он официальный житель рынка…
Опубліковано Anastasia Levinskaya Середа, 24 квітня 2019 р.
Можно много говорить о том как плохо, мечтать о том, как будет хорошо, вспоминать как было когда-то, хвастаться что все…
Опубліковано Irina Mushtina Середа, 24 квітня 2019 р.
РАЗВИТИЕ РЕКЛАМНОГО РЫНКА Несколько месяцев назад Andriy Fedoriv предложил всем сделать "новое медиа" для рекламного…
Опубліковано Olga Shurupova Середа, 24 квітня 2019 р.
Нагадаємо, що агентство Banda, яке розробило бренд Ukraine NOW, визнали найкращим у світі.
Фото: pixabay