Повідомляється, що відтепер політична реклама буде позначена спеціальним знаком, а також буде зазначено її спонсора. Користувачі мережі Facebook зможуть побачити бюджет рекламної кампанії і статистику переглядів, зокремай й стать і вік тих, хто переглядав. Також вони зможуть переглянути весь архів політичної реклами в США за останні сім років.
«Ці зміни не вирішать усіх проблем, однак вони значно ускладнять спроби зробити те, що зробили росіяни під час виборів 2016 року – використовувати фальшиві сторінки, щоб запускати рекламу», – написав Марк Цукерберг на своїй сторінці.
Twitter також має намір найближчим часом запровадити нову стратегію у сфері політичної реклами. Так, кандидати на виборах у Конгрес США в 2018 році отримають позначку в профілі, яка свідчитиме про їхню участь у політичних перегонах. Суворіші вимоги висунуть і до користувачів, які захочуть розмістити політичну рекламу. Зокрема, їм доведеться підтвердити, що вони проживають у США.