У дослідженні брали участь 10 161 респондент із українських міст із населенням понад 50 тисяч. Опитування проводилося серед громадян у віці 12-65 років із 29 січня по 15 квітня 2018 року.
На час заершення дослідження першими за показником Reach% (охоплення за обраними тимчасовими інтервалами) в рейтингу виявилися радіостанції «Хіт FM», «Люкс FM», «Радіо П’ятница» і «Русское радио Україна».
За показником рейтингу AQH% (середній рейтинг 15-хвилинного інтервалу) ситуація дещо інша: на 1 місці радіостанція «Хіт FM», далі йде «Радіо П’ятниця», за нею – «Люкс FM», і на четвертому місці – «Шансон».
Як зазначає директор із маркетингу UMH radiogroup Юлія Резніченко, «Радіо П’ятниця» знадобилося менше трьох років, щоб увійти до першої трійки лідерів ринку, і це «очевидний успіх».
Нагадаємо, сьогодні в управлінні UMH group крім «Радіо П’ятниця» – «Авторадіо», «Ретро FM», «Наше радіо», Europa Plus, Super Radio, «Джем FM», «Голос Столиці» і «Lounge FM».
Дослідження радіослухання проводиться компанією «Kantar TNS в Україні» методом комп’ютеризованого телефонного опитування слухання за вчорашній день Day after recall CATI (DAR CATI).