Відео показують, як люди в звичайному житті стають дуже схожими на героїв шоу, які вони дивляться. Кожне відео триває по 60 секунд, за які з шанувальниками серіалів Amazon відбуваються трансформації. «Великі серіали залишаються з тобою», – промовляє слоган рекламної кампанії.
Героями рекламних роликів стали офісна працівниця (прихильниця серіалу «Вікінги»), яка втомилася від людей, які порушують її особистий простір, і стала сміливою і агресивною, як справжнісінький вікінг; мамій, який наслідує героя шоу «Люцифер» і стає зухвалим; батько, який навчився бути суперзібраним у персонажа серіалу «Джек Раян», і пара закоханих, яку надихає на розкутість серіал «Чужинка».
Раніше ми писали про те, що анонімні представники компанії розповіли CNBC, що Apple хоче зробити принамні частину контенту, який розробляється для її довгоочікуваного стрімінгового сервісу, безкоштовним для власників пристроїв.