Компанія заявила, що її співробітники будуть переглядати всі відеокліпи. Таким чином, відеоматеріали проходитимуть ретельніший відбір у преміум-сервіс, який об’єднує рекламодавців великих брендів із популярним контентом.
На цей крок власників відеохостингу підштовхнув бойкот рекламодавців і спірний влог ютубера Логана Пола, який демонструє жертву самогубства. Наприкінці минулого року 22-річний американець показав у своєму відео мертву людину, яка висить на дереві в лісі Аокігахара.
Тепер видавці відео повинні виконати кілька правил, перш ніж вони зможуть заробляти гроші на своїх завантаженнях. По-перше, кількість підписників каналу має бути не менше 1 тис. По-друге, загальна кількість перегляду роликів за останні 12 місяців має становити понад 4 тис.
У YouTube кажуть, що це «вищий стандарт», ніж попередня вимога в 10 тис. переглядів за весь час існування будь-якого каналу.
Як повідомляється, це має допомогти сервісу боротися зі «спамерами, імітаторами й іншими поганими акторами», а також запобігати монетизації потенційно небажаних відеороликів.
Нагадаємо, такі заходи обмеження монетизації було ухвалено у зв’язку з невдоволенням великих брендів минулого року. Компанії заявляли, що їхні рекламні оголошення були прикріплені до кліпів з висловлюваннями про ненависть й іншого екстремістського контенту.