Видання USA Today з посиланням на дослідження Consumer Reports опублікувало сьогодні інформацію про уразливість «розумних» телевізорів.
Consumer Reports проаналізувала смарт-телевізори п’яти найбільших брендів – Samsung, LG, Sony, TCL і Vizio – і виявила кілька проблем. Дві марки не пройшли базовий тест безпеки.
Наскільки все погано? За даними дослідження, завдяки підключенню телевізорів до інтернету, хакери можуть перемикати канали, збільшувати гучність, встановлювати нові застосунки та відтворювати небажаний контент із YouTube.
«Що нам видається найтривожнішим – відносна простота зламування телевізора», – каже Гленн Дерен, директор відділу контенту Consumer Report.
Він назвав ці дані «страшними», тому що хакери можуть проникати в чужий телевізор і тим самим турбувати або навіть лякати користувачів.
Что украинцы смотрели в январе по телевизору
За даними дослідника ринку GFK, у першому півріччі 2017 року телевізори з підтримкою Smart TV становили понад половину всіх продажів телевізорів. Споживачі обирають цю техніку, тому що хочуть мати безперешкодний доступ до медіа в інтернеті.
У цих нових телевізорів є технологічне доповнення, яке називається Automatic Content Recognition, яке контролює те, що ви дивитеся, намагаючись поліпшити роботу техніки.
У звіті про ризики зламування показано, що смарт-телевізори запитували дозвіл на збір даних перегляду та іншу інформацію, але користувачам було нелегко зрозуміти, яку інформацію вони згодні надати. Наприклад, було відстежено тенденцію запитувати контроль над усім, що переглядав телеглядач, чи то потокове мовлення, відтворення DVD чи перегляд платного телебачення.
Влада США також почала уважніше вивчати інформацію, зібрану за допомогою підключених до інтернету телевізорів. Рік тому компанія Vizio погодилася виплатити $2,2 мільйона для врегулювання вимог Федеральної торгової комісії і Управління генеральної прокуратури штату Нью-Джерсі за збір даних для перегляду без згоди споживачів. Ця інформація містила стать, вік, дохід, сімейний стан і права власності користувачів і була продана третім особам, які застосовували її для реклами, а, можливо, і з іншою метою.
Фото: SmartBarb