Напрямок цифрового маркетингу і продукту «Суспільного» очолив Андрій Боборикін − медіаменеджер, журналіст та експерт з дистрибуції контенту, повідомляє прес-служба.
Раніше Андрій Боборикін працював редакційним директором медіапроєкту Genesis Media, головним редактором Bit.ua і редакційним директором міжнародного холдингу Tribuna Digital. Також співпрацював зі Службою моніторингу BBC World Service й інформаційним агентством «Інтерфакс-Україна».
«На «Суспільному я буду займатися маркетингом, дистрибуцією цифрового контенту та брати участь у розвитку цифрових продуктів. Для мене ця робота − великий виклик, адже до цього я працював в основному у комерційних медіа, які функціонують інакше. Втім, вважаю, що зможу допомогти зацікавити контентом «Суспільного» максимально широку і різноманітну аудиторію», − розповів Андрій Боборикін.
Нагадаємо, раніше директором з управління персоналом «Суспільного» стала Вікторія Сидоренко.
Фото: «Суспільне»
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!