Прев’ю транслювалося на каналі Cheddar, починаючи з восьмої ранку минулої п’ятниці. Cheddar залучив до спонсорства нового проекту одного з найбільших рекламодавців у світі. У верхній частині екрану під час трансляції шоу нового каналу був напис Powered by The Coca-Cola Company.
Перші дві історії, що вийшли в тестовому ефірі другого каналу компанії, розповідали про вбитих у Сирії солдатів і про спроби Facebook боротися з фейковими новинами.
На сторінці каналу в Facebook опублікували пост з новиною про запуск другого каналу «Свіжий погляд на головні новини. Без криків. Без упереджень. Cheddar Big News триматиме вас у курсі останніх тенденцій у сфері розваг, спорту, погоди, політики і багато чого іншого!»
Нагадаємо, про запуск другого каналу компанія говорила ще в листопаді 2017 року, після того як інвестори вклали в розвиток проекту $22 мільйони.