Здається, найгірші побоювання медіаіндустрії з приводу Facebook починають втілюватися в життя.
Little Things – видання орієнтоване на жінок, яке з’явилося 4 роки тому. Проект народився з інтернет-магазину для домашніх тварин. LittleThings зосередилися на поєднанні приємних новин і сервісного контенту. Також видання часто публікувало контент у вигляді лайв-відео із залученням знаменитостей.
Починаючи з 2014 року, LittleThings зібрав понад 12 мільйонів підписниківу Facebook, а відеоролики видання в форматі feel good регулярно генерували тисячі, якщо не мільйони, переглядів.
Зі слів CEO Little Things Джо Спайсера, багато в чому рішення про закриття проекту було продиктоване тим, що трафік із Facebook завдяки новим алгоритмам, які показують більше новин від друзів і родичів, упав відразу на 75%. І це відбилося на рекламних прибутках видання. Хоча ще в 2016 році Спайсер був дуже оптимістично налаштований щодо Facebook і хвалив соцмережу за бажання допомогти веб-видавцям.
«Facebook – руйнівник світів», – розчарований керівник колись успішного видання.