«Команда THINKMcCANN вдячна razom communications за експертизу, передусім у діджитал, посилення якої ми почали, перебуваючи в складі холдингу. Ми залишаємося в партнерських відносинах і продовжуємо працювати з агентствами холдингу для обслуговування спільних клієнтів. Водночас специфіка сучасного креативного бізнесу передбачає гнучкість і швидкість в ухваленні управлінських рішень. Ми впевнені, що новий статус агентства – повна операційна незалежність і прямі аффіліаційні стосунки з мережею McCANN Worldgroup – відповідатиме викликам ринку, очікуванням нашої команди і клієнтів», – коментує Сергій Урин, СЕО та керуючий партнер THINKMcCANN.
Акціонер razom communications Роб Нобл коментує це рішення так: «Ми дякуємо команді THINKMcCANN за внесок у розвиток групи компаній і бажаємо яскравих перемог і успіхів у креативному бізнесі. Наші стратегічні зусилля в 2019–2020 будуть спрямовані на якісний розвиток FCB Kyiv і цифрової складової».
Рекламний холдинг razom communications виступає стратегічним партнером міжнародних рекламних груп Interpublic Group (IPG) і Havas Worldwide. В Україні він об’єднує медіаагенства Initiative, Universal McCann, Havas Media Ukraine і IPG Mediabrands Ukraine, а також креативне агенство FCB Kyiv.
Фото: pixabay