Facebook опитав глядачів серіалів з США, Німеччини, Франції, Англії та інших країн, щоб зрозуміти як вони взаємодіють з новими шоу на потокових або стандартних ТВ-сервісах. До числа опитаних увійшли користувачі віком від 18 років і старші, які дивляться не менше п’яти годин серіалів на тиждень. Дослідження опубликовали в офіційному блозі компанії.
За результатами дослідження, найчастіше користувачі дізнаються про серіали в діджиталі, а дивляться їх за допомогою підписок на ТБ. З ростом Netflix, Hulu, Amazon, Facebook Watch та інших потокових сервісів середній глядач з США тепер витрачає понад півтори години щодня на перегляд онлайн-відеоконтенту, а це більше на 56% з 2015 року. Така зміна відбувається і під час перегляду, і під час вибору контенту.
Так, 66% телеглядачів дізнаються про нові шоу з одного сайту, додатка або служби. Молоді користувачі найчастіше дізнаються про серіали за допомогою смартфонів. Фактично, 18-34-річні в 2,4 рази частіше відкривають нові серіали за допомогою мобільних телефонів у порівнянні з глядачами, старшими за 35 років.
З переходом на цифрове мовлення, соцмережі стали центром для глядачів серіалів, оскільки в них простіше і швидше дізнатися про новий контент. Майже кожен третій глядач у США знаходить нові телесеріали або стрімінгові серіали на платформах Facebook. Особливо така тенденція спостерігається серед молодих глядачів (51% проти 41%).
Також на рішення глядачів – подивитися той чи інший серіал – впливає співтовариство, як онлайн, так і офлайн. Для 54% глядачів важливі рекомендації друзів, а 43% визначаються, що дивитися під час розмови з сім’єю або з друзями. З них майже 46% дізнаються про серіали за допомогою смартфонів або планшетів, 62% – у соцмережах і месенджерах: Facebook, Instagram, Messenger або WhatsApp.
Фанати також часто обговорюють серіальний контент на онлайн-платформах. 44% користувачів від 18 до 34 років обговорюють серіали з друзями і рідними в Messenger, а 31% використовує окрему платформу, щоб домовитися про перегляд серіалу з іншими.
В основному онлайн-користувачі використовують як мінімум три стрімінгові платформи щомісяця, і 83% планують продовжити платити за таку ж кількість сервісів або навіть більшу наступного року. Більше половини глядачів віддають перевагу жанрам драми (60%) і комедії (53%). Глядачі від 35 років і старші в 1,4 рази більше схильні дивитися нові документальні фільми, ніж молоді глядачі.
Підписуйтесь на «Телекритику» в Telegram та Facebook!