«Телекритика» підготувала список каналів у соціальній мережі Telegram, на які варто підписатися журналістам і редакторам.
Щодня на каналі публікують тексти, які будуть корисні журналістам і редакторам. Про майбутнє медіа, редакторську справу, тексти, організацію роботи редакції, про те, які є можливості в месенджерах для просування медіа, і багато іншого.
Наприклад, найсвіжіший пост (на час публікації) – добірка з семи матеріалів. Тут і поради, як неупереджено вичитувати власний текст, і пояснення, навіщо і як вимірювати ефективність роботи редакції, принципи успіху сучасних цифрових медіа тощо.
Канал про медіаінновації і технології. Багато цікавих і корисних посилань на закордонні матеріали про медіа, які допомагають зрозуміти світові тенденції в галузі.
Про те, навіщо Washington Post і їхня R&D лабораторія запускають новий продукт для брендованого контенту і в чому його суть. Про дослідження моделі медіаспоживання в аудиторії. Про те, чому футбольний клуб «Ліверпуль» заборонив доступ репортерів таблоїду The Sun у приміщення стадіону Енфілд і на тренувальну базу команди.
Редактор відділу медіа газети «Ведомости» Ксенія Болецька веде канал, на якому пише про медіабізнес. Тут є переклади і перекази зарубіжних новин про медіа та власна аналітика поточних процесів.
Главред
Канал творця сервісу «Главред» Максима Ільяхова. На своєму каналі він ділиться порадами, матеріалами і сервісами, які допомагають навчитися писати і розвивають вміння. Також він іноді аналізує чужі тексти, звертає увагу на помилки авторів і пояснює, що потрібно робити, щоб уникнути їх надалі. Днями на каналі запустили ще одну рубрику – дизайн тексту.
Автор розбирає хороші і погані редакторські засоби; як редактору провести переговори, щоб підвищити собі зарплату, як знайти ідеального редактора на тривалий проект.
Канал веде Павло Федоров, і він практично повністю присвячений письменницькій справі. Він стане у пригоді як комерційним письменникам, так і тим, хто хоче писати (або пише) художню літературу.
Канал про медіатренди з прикладами російських регіональних і зарубіжних ЗМІ. Також його автори рекомендують книжки і медіавакансії.
Можна прочитати про життя редакції друкованого ЗМІ. Про дослідження медіаспоживання. Про те, які існують моделі монетизації медіа, як виправити їх недоліки і які альтернативи з’являться в майбутньому.
Канал видавця «Медузи» Іллі Красильщика з новинами нативної реклами. Автор пояснює, що це таке, регулярно дає приклади і розбирає різні кейси.
Коли краще запускати спецпроект, чи може реклама бути органічною частиною медійного продукту, скільки «Медуза» зробила в 2016 році нативних матеріалів і наскільки від цього зросли прибутки.
Мы и Жо
Канал однойменного проекту, присвяченого медіа. Тут можна прочитати і про масштабну цифрову перебудову газети The Boston Globe (тієї самої, фільм про розслідування якої отримав «Оскар» минулого року), і про переваги французьких телеглядачів, і про настання ери Mobile 2.0. До того ж, автор каналу Олександр Амзін написав книжку «Новинна інтернет-журналістика».
Канал топ-менеджера Sports.ru Михайла Калашникова. Він пише про тренди в діджиталі, медіа і технологіях, ділиться досвідом і дає щотижневі добірки англомовного тематичного контенту.
На каналі публікують новини зі світу медіа, знайомлять з різним досвідом зі створення медіа та інформаційних продуктів, а також діляться посиланнями на матеріали за темою.
Автор пише про те, як не слід подавати новини і як влаштований ВД «Коммерсантъ». Яким буде інтернет у 2017 і що цього року чекає на нативну рекламу.
Ой, натив!
Канал підходить для всіх, хто хоче розібратися в сучасній ситуації на ринку нативної реклами. Тут публікуються статті, огляди, поради, приклади і новини з цієї теми. Контент каналу поділений на дві частини – теоретичну і практичну.
SMMplanner
Канал зі свіжими новинами зі світу SMM. Як обрати правильну SMM-стратегію, як обрати ЅММщика і оцінити його роботу. Також автори каналу регулярно аналізують і порівнюють роботи з контентом різних відомих брендів.
Як робити освітній контент. KFC, Burger King, McDonald’s – хто краще веде соціальні мережі, у кого найкращий контент і чия аудиторія активніше. Як правильно постити відстрочені пости.
Канал редактора відділу спеціальних кореспондентів «Медузи» (у минулому головреда московської «Афіші»). Автор публікує посилання на лонгріди із зарубіжної преси та переказує найважливіше з них.
Тут можна прочитати і текст від The New York Times про одного з найкращих баскетболістів сучасності Расселла Уестбрука, і репортаж The Guardian про те, як Анджеліна Джолі знімає в Камбоджі свій новий фільм, екранізацію книги «They First Killed My Father», і лонгрід New Yorker про те, як нове покоління американських багатіїв із Кремнієвої долини і з Волл-стрит готується зустріти апокаліпсис.