Про це повідомляє прес-служба «1+1 медіа».
Нова інфраструктура доставки контенту здатна одночасно забезпечити перегляд відео в HD-якості для 400 тис. глядачів. У еквіваленті споживання текстового контенту це можна порівняти з 2 млн користувачів, які перебувають на сайтах та застосунках групи.
Модернізація каналів передачі даних пов’язана зі збільшенням попиту на відео в інтернеті та бажанням аудиторії дивитися його в форматах HD і Full HD. Так, найпопулярнішим контентом серед користувачів ресурсів холдингу стали спортивні трансляції, праймові серіали, записи концертів та шоу. Наприклад, другий сезон серіалу «#Школа» на платформі 1+1 video в середньому набирає близько 3 млн переглядів.
«Попит на наш контент в інтернеті зростає, тому, щоб забезпечити позитивний користувацький досвід для нашої аудиторії в онлайні, ми постійно модернізуємо інфраструктуру доставки контенту. Наступного року ми плануємо розширити канали передачі даних удвічі», – зазначає директор діджитал-напрямку «1+1 медіа» Анна Ткаченко
Нагадаємо, раніше медіагрупа запустила мобільний додаток 1+1 video для телефонів на Аndroid з доступом до відеобібліотеки, яка вміщує 20 тис. годин українських фільмів, серіалів та шоу.