Група 1+1 media та ViacomCBS Networks International, одна з провідних компаній у світі в області розваг і глобальний виробник високоякісного контенту, розширили свою співпрацю. Тепер українським глядачам будуть доступні нові канали, зокрема й з висококласним контентом для всієї родини.
У рамках продовження співпраці з ViacomCBS група 1+1 media уклала нову довгострокову угоду про трансляцію телеканалів медіахолдингу у 2020 році. Згідно з угодою, 1+1 media залишається єдиним в Україні дистрибутором каналів ViacomCBS, а також розширює своє портфоліо телеканалами Paramount Channel і NickToons. Обидва вже пройшли процедуру адаптації та отримали дозвіл на ретрансляцію на території України. Крім того, група 1+1 media додатково запускає в Україні HD-версії телеканалів Paramount Channel і Spike. Нові телеканали вже доступні у мережах вітчизняних кабельних, супутникових і IPTV / OTT провайдерів.
Paramount Channel − розважальний канал, який пропонує глядачами кращі кінохіти − історії, які зачіпають кожного і не дають відірватися від екрана. Глядачі Paramount Channel можуть побачити головні блокбастери нового тисячоліття, легендарну класику кінематографа і краще жанрове кіно. Телеканал показує роботи-переможці міжнародних фестивалів останніх років від таких режисерів як Роман Поланскі, Паоло Соррентіно та Вес Андерсон, а також актуальні ток-шоу за участі світових зірок, наприклад, «Шоу Грема Нортона» і «BAFTA − життя в картинах».
Телеканал NickToons створений для дітей у віці від 6 до 10 років і транслює виключно мультфільми. Наразі у програмній сітці телеканалу уже понад 600 годин найвідоміших мультиплікаційних серіалів, щороку вона поповнюється 200 новими епізодами. Серед контенту каналу − такі добре відомі та улюблені дітьми серіали, як «Губка Боб Квадратні Штани» (SpongeBob SquarePants), «Черепашки-ніндзя» (Teenage Mutant Ninja Turtles), «Кунг-Фу Панда» (Kung Fu Panda), «Пінгвіни з Мадагаскару »(The Penguins of Madagascar), «Монстри проти прибульців »(Monsters vs. Aliens) та інші.
«Поява нових тематичних телеканалів в нашому портфоліо − це відповідь на потреби українських глядачів. Ми розуміємо, якого саме контенту їм хотілося б бачити більше, а тому розширення співпраці з компанією ViacomCBS, канали якої ми дистрибутуємо вже не перший рік, − це результат нашого спільного бажання забезпечити глядача легальним доступом до культових телевізійних продуктів», − коментує Андрій Мальчевський, директор департаменту дистрибуції та розвитку мережі мовлення 1+1 media.
«Ми раді розширити співпрацю з групою 1+1 media, нашим багаторічним партнером в Україні. Кіноконтент та анімаційні серіали для дітей – одні з найбільш популярних категорій серед сучасних глядачів. Тепер в українських глядачів з’явилися два нових канали, де транслюються кращі світові кінохіти й улюблені мільйонами дітей анімаційні серіали», − зазначив Моріс Холс, виконавчий віцепрезидент і генеральний менеджер ViacomCBS Networks International в країнах Бенілюксу, Скандинавії, Україні, Росії, країнах СНД і Балтії.
Фото: 1+1 media
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!