«Озираючись назад, я думаю, що ми могли б зняти все так, як було в повісті (Річарда Матесона, – ред.) і заробити ті ж гроші, тому що люди йшли в кінотеатри заради історії останньої людини на землі», – цитує Лоуренса портал Bloody Disgusting. Зі слів режисера, глядачі нормально сприйняли б усе те, що було в першоджерелі Матесона і не потрапило в екранізацію – тяжку кінцівку, вампірів замість заражених вірусом людей і так далі.
«Мені було б набагато приємніше зробити таку буквальну екранізацію. Але коли ви витрачаєте стільки грошей, то починаєте панікувати через те, що знімаєте дивний арт-фільм про самотнього хлопця з собакою посеред Нью-Йорка. Тому ви намагаєтеся додати якохось видовищ», – пояснює режисер.
«Я – легенда», який заробив понад півмільярда за бюджету $150 млн, був так званим «тентполом» (tentpole) – проектом, на який студія робить фінансову ставку, і який повинен окупити інші проекти, якщо ті проваляться в прокаті.
З 2 березня у США почнеться прокат нового фільму режисера, екранізації шпигунського трилера Джейсона Меттьюса «Червоний горобець» із Дженніфер Лоуренс у головній ролі.