Володимир Дантес, телеведучий
Анна Гурбан, арт-директор, агент Даші Астаф’євої
Анна Свиридова, продюсер радіо «П’ятниця»
Два роки тому менеджмент Олега Винника презентував мені квитки на концерт, і знаєте, я була вкрай здивована аудиторією. Я гадала, що його цільова аудиторія – жінки 30 плюс. Але коли побачила повний зал і жінок (звичайно, жінок було переважно більше), і чоловіків… Найцікавіше те, що вікова аудиторія коливалася від 20 до 70 років. Всі були одягнені дуже ошатно: сукні до підлоги, зачіски, макіяж. Це була неймовірна для людей подія. Я дивилася на все це з квадратними очима і записувала пісні, на які люди найбільше реагували.
Після цього мою недовіру як рукою зняло. Звичайно, ми як просунуті кияни можемо ставитися до нього скептично, але він співає для простих людей доступною мовою. Його пісні – це традиційна естрадна музика, вона за ментальністю дуже близька нашому народу. Естрада – це жанр менталітету українського народу.
Можливо, якби їздив Стас Михайлов або Філіп Кіркоров, то не було б такого ажіотажу. Але в даний період часу Олег Винник виявився незамінним. Ніхто не виключає, що міг би з’явитися крутий продюсер, який створив би такого артиста. Але Винник такий сам по собі. Він опинився в потрібний момент в потрібному місці. Як людина, яка робить радіо з веселою вдачею і холодним розумом, можу сказати, що це не моя музика, але музика нашого народу».
Іван Марунич, фронтмен групи Nravitsa Planet
Наталя Гаріпова, ведуча шоу «Вечір з Наталією Гаріповою» на телеканалі СТБ
Денис Путінцев, продюсер і медіаменеджер
Не кожен артист, можна навіть сказати, одиниці, можуть собі дозволити збирати палаци і стадіони кілька разів поспіль. Це той випадок, коли «бабло перемогло зло». Інші артисти можуть приховувати єхидну посмішку, але не факт, що їм вдасться домогтися схожих результатів.
Що стосується феномена Олега Винника, то тут можна міркувати довго. Це той випадок, коли зірки зійшлися в потрібний момент. Якщо хто не знає, то Олег Винник 15 років грав у мюзиклах в Німеччині. І в цих мюзиклах йому необхідно було і співати, і танцювати, і утримувати погляд публіки на собі.
Тому після повернення в Україну він вже був готовий брати публіку за всі місця. При правильній зовнішній подачі і музиці він зайняв місце відомого російського співака.
З одного боку, практичний досвід артиста, з іншого – правильний репертуар, з третього – благодатний грунт у вигляді соціально-політичних процесів. Грубо кажучи, як такого феномена немає, є правильна стратегія і працьовитість.
При всій моїй повазі до Олега Винника і його менеджменту єдина крапля дьогтю, яку можу додати, це те, що артисту не можна так багато говорити, чого не варто».