Варто визнати, до святкування Різдва за юліанським календарем 7 січня українські телеканали підготувалися значно масштабніше, ніж до 25 грудня, про що свідчить телепрограма. Більшу частину ефіру українські канали вирішили як і зазвичай перекрити веселими комедіями, серіалами та мультсеріалами. Примітно, що цього року спецпроектів і концертів, присвячених Різдву Христовому, в ефірі було практично не знайти, як і, до речі, спецпроектів про головну подію січня – томос.
«Новий канал»
Новорічна ніч обернулася для «Нового каналу» повним провалом. Невдала сітка, відверто дивна добірка контенту – усе це призвело до того, що серед ключових каналів в новорічному ефірі «Новий» опинився чи не на останньому місці за рейтингами, вийшовши з дня і прайм-тайму з середніми показниками частки нижче за середню по каналу (менше 7%). І ось настав той день, коли «молодіжному» все-таки вдалося відігратися. Весь різдвяний ефір цього року «Новий» заповнив американськими комедіями трьох останніх десятиліть. Найкраще «зайшов» ранковий ефір, який стартував із двох комедій про дівчаток-близнючок – «Пастка для батьків» (1998) – 14% частки за аудиторією 18-54 (50К+) і «Двоє: я і моя тінь» (1995 ) – 15,4%.
З таким же рекордними показниками, як для «Нового каналу», пройшли прем’єри двох частин американської комедії «Дуже погані матусі» (2016, 2017). Перша частина о 11:40 зібрала 12,5% частки за аудиторією 18-54 (50К+), друга о 13:30 – 9,6% за тією ж аудиторією.
Зіркою на ялинці для «Нового» стала чергова денна прем’єра «Титаніка» (1997), яка взяла 10,9% частки.
Для прайм-тайму на Різдво «Новий» підготував комедію «Змішані» з Адамом Сендлером і Дрю Беррімор у головних ролях, яка розповідає про невдале побачення, яке переросте в серйозні стосунки. Незважаючи на те що стрічка зібрала 12,7% частки, в ній не було й натяку на різдвяний настрій і навіть зиму. Усі події в «Змішаних» переважно відбуваються в Африці.
Вечірній прайм заповнили дві частини сімейної комедії «Оптом дешевше» (2003, 2005). Перша частина о 21:10 зібрала 9,3%, друга о 22:50 – 11,7%. Не менш успішно, до речі, минула нічна прем’єра «Великого Гетсбі» (2013), яка стартувала вже в ніч на 8 січня о 00:40 з показниками 12,2% частки за аудиторією 18-54 (50К+).
ТРК «Україна»
Судячи з рейтингів, незважаючи на прорив «Нового», топ-програмою дня став серіал на ТРК «Україна» «Поверни моє кохання» російсько-українського виробництва (за даними з відкритих джерел). Серія телесеріалу, який розташувався в сітці 7 січня о 21:10, зібрала 15,7% частки за аудиторією 18-54 (50К+).
Примітно, що в програмі ТРК «Україна» серіал проходив під назвою «Поверни моє життя».
ICTV
7 січня на ICTV «вистрілив» серіал «Папанькі» (від виробників «ДизельШоу»), якому канал присвятив практично весь день з 8:10 до 22:30 з перервою на «Факти» (14,5%) о 18:50. У середньому частка серіалу коливалася від 15 до 16%, набравши максимальні показники о 13:40 – 17,1% частки за аудиторією 18-54 (50К+).
До речі, крім трансляції ранкового різдвяного богослужіння на «UA:Перший» і «Інтері», ICTV показав короткий документальний фільм про томос о 22:40 7 січня. Ось тільки таке завершення вечора після «Папанєк» глядачам явно було не до душі. Історична стрічка зібрала 6,7% частки за аудиторією 18-54 (50К+).
«1+1»
На Різдво «Плюси», здається, зробили акцент на дитячу аудиторію і трохи «просіли» з рейтингами. Практично весь прайм-тайм «1+1» заповнив трьома частинами мультфільму «Льодовиковий період». Перша частина з доповненням «Різдвяні пригоди» о 19:00 зібрала 5,9% частки за аудиторією 18-54 (50К+), друга о 20:10 Ц 10,8%, третя о 22:00 – 10,7%.
У ранковий прайм «Плюси» запропонували вчергове подивитися 8 серій серіалу «Диво» (від виробників «95 кварталу»). Але кумедні переживання вагітної дівчини не викликали захоплення у аудиторії. Максимальні показники серіалу сягнули о 16:00 6,9% частки за аудиторією 18-54 (50К+).
СТБ
Здається, у StarLightMedia спробували розділити американську кінокласику на різдвяну сітку між «Новим» і СТБ. Ось тільки якщо з «Новим» задумка вийшла успішною, то СТБ на Різдво за рейтингах «пролетів». Ні «Охоронець» (8,7% за аудиторією 18-54 (50К+) о 9:00, ні «Кейт і Лео» (7,2%) об 11:30, ні навіть «Брудні танці» (5,7%) о 14:10 не ввійшли в топ дня. Втім, нічого дивного. Всі попередні роки канал обходився без американського кінопоказу, концентруючись на радянській класиці та українсько-російській кінопродукції.
Головним провалом, звичайно, став повтор першого етапу відбіркового туру в Одесі пісенного конкурсу «Х-фактор», який, навіть незважаючи на прайм (19:10), зібрав рекордно низькі показники – 3,4% частки за аудиторією 18-54 (50К+).
«Інтер»
Провалився за рейтингами цього дня і телеканал «Інтер», навіть незважаючи на те, що вів пряму трансляцію різдвяної літургії з Києво-Печерської лаври, яка зібрала біля екранів о 9:00 ледь 2,5% частки за аудиторією 18-54 (50К+). До слова, літургія в Софійському соборі, яку транслював «UA:Перший», о 10:00 зібрала за тією ж аудиторією 1,5% частки.
Програм, які набрали середню частку каналу, на «Інтері» в Різдво було лише дві – фільм «Дванадцять місяців» (8,4%) і концерт Алли Пугачової о 22:20 (6,9%).