Давайте-но дізнаємося, чим цікавилася українська телеаудиторія в лютому.
Серіали
16 серійна драма «Ніщо не трапляється двічі» вийшла на екрани СТБ 11 лютого і буквально відразу захопила лідерство в своєму слоті. Перша серія о 20:00 отримала середні показники частки по каналу – 9,6% за аудиторією 18-54 та 9,3 (18-54, 50k). Надалі показники серіалу лише зростали. Наприклад, вже наступного дня, у вівторок, спільна робота кіностудії Оксани Байрак і FILM.UA набрала 12,4% за аудиторією 18-54, а рівно за тиждень за тією ж аудиторією залученість телеглядачів становила 15,8%. Такими успішними показниками, починаючи з осіннього сезону, не міг похвалитися ще жоден серіал телеканалу СТБ. Наприклад, серіали, що вийшли раніше в цьому телесезоні, ледь сягали середньої частки аудиторії, отримуючи успішні показники лише при повторах у денний прайм вихідного дня. Наприклад, прем’єра серіалу «За вітриною» стартувала з показників частки 7,5% за аудиторією 18-54 (50k) і сягала 10,7% за аудиторіїєю 18-54 у вихідні (2 і 9 лютого).
«Загадка для Анни», 15-серійний детектив, який виходить на СТБ щоп’ятниці, починаючи з 1 лютого, теж задовольняється досить низькими показниками – 6% за аудиторією 18-54 (15 лютого, 20:00). 22 лютого показники серіалу впали до 5,1% за аудиторією 18-54.
11 лютого на «1+1» стартував серіал «У неділю рано зілля копала», який виходить у праймі о 20:45 з понеділка по четвер. Серіалу спільного виробництва «1+1» і Star Media за показниками вдалося обігнати грантового попередника – серіал «Маршрути долі».
Перша серія «У неділю рано зілля копала» взяла 14,3% частки за аудиторією 18-54 та 9% за 18-54 (50k). Після прем’єри показники серіалу стали повільно, але впевнено зростати, сягнувши в середу (13 лютого) 15,1% за аудиторією 18-54 та в подальшому аж до 21 лютого показники серіалу не падали нижче 13%.
Непогано на «1+1» продовжують виходити турецькі серіали. Наприклад, якщо ще на початку лютого «Моє чуже життя» збирало не більше 9% частки за аудиторією 18-54, то в середині лютого показники зросли до 10% у передпраймі (17:20), а в денному праймі (15:40 ) – до 12,6%. Частка серіалу «Величне століття. Нова володарка» залишається без змін – в середньому 8-8,5% за аудиторією 18-54. Не злітає поки повтор другого сезону «Слуги народу» (неділя, 17: 00), задовольняючись у середньому 8% частки.
«Опер за викликом 4» продовжує свій рейтинговий тріумф на телеканалі «2+2», намагаючись ось уже третій тиждень утримувати показники не менше 7% частки за аудиторією 18-54. Невеликий спад залученості аудиторії в детективний серіал припав на 20 лютого, коли показники за тією ж аудиторією впали до 3,8% (19:30), але вже в четвер він повернувся на попередні позиції.
«Новий канал» вирішив не відставати від конкурентів і запустив повтор першого сезону «Будиночка на щастя» (22 лютого о 19:00). Показники серіалу поки середні по каналу – 9,4% за аудиторією 18-54 (50k).
Якщо порівнювати, з яким успіхом стартував серіальний сезон на «Україні», то зараз можна сміливо констатувати його занепад. Наприклад, 8-серійний серіал «Дорога додому», який стартував на «Україні» 11 лютого, отримав лише 10,6% за аудиторією 18-54 і 8% за 18-54 (50k). Надалі показники серіалу вищими не стали, опустившись навіть нижче середньої частки по каналу. Не зайшов і серіал «Кримінальний журналіст» (21:00), який вийшов на екрани «Україна» 18 лютого. Прем’єра першої серії набрала 9,1% за 18-54 (50k). Такий провал, швидше за все, пов’язаний з тим, що цільова аудиторія серіального виробництва «України» розділилася між новими продуктами СТБ і «1+1», які виходять у прайм практично в один час.
Телешоу
«Новий канал»
З 18 лютого стартував тиждень прем’єр на «Новому». Так, перший випуск «Ревізор: магазини» (19:00) отримав 7,2% частки за аудиторією 18-54 (50k), слідом за ним розташувалася прем’єра «Таємного агента» (20:50) – 6,5%. У вівторок, 19 лютого, на «Новому» вийшли «Аферисти в мережах» (21:00) і теж із досить низькими показниками – 6,3% за 18-54 (50k). Не взяли і «Заробітчани», отримавши 6,7% (19:00).
20 лютого на «Новому» запустився проект «Подіум» Friends production і теж поки з досить низькими показниками – 4% за аудиторією 18-54 та 5,6% за 18-54 (50k).
«1+1»
На «1+1» із традиційним успіхом виходить «Голос країни 9» (неділя, 21:00) – 18,9% за 18-54 (50k) (17 лютого) і 20,7% (24 лютого). До речі, після того, як стало відомо про те, що Володимир Зеленський зібрався в президенти, рейтинг його проектів, які з сезону в сезон приносили успіх «Плюсам», став стрімко падати до рекордних показників – нижче середньої частки по каналу. Так, п’ятничні випуски «Ліги сміху» (20:30) впали до 9,6%, якщо порівнювати з осіннім сезоном, коли в середньому проект набирав від 12-16%. Не заходять особливо й «Ігри приколів» (22:40) – 6,7% за аудиторією 18-54 (50k). Не набирає і суботній «Вечірній квартал». Наприклад, випуск від 16 лютого в передпраймі (16:40) взяв 10,3% частки за аудиторією 18-54 (50k) і вже 23 лютого здав позиції, впавши до 7,7%. Значно гірші справи у «Розсміши коміка» (проект також виходить по суботах о 18:30). Незважаючи на прайм, 16 лютого випуск зміг взяти лише 3,7%, а 23 лютого – 4,1% (18-54, 50k). Зазначимо, такі показники для «Плюсів» є рекордно низькими і, швидше за все, призведуть до закриття проекту.
До середини лютого проект «Українські сенсації» (субота, 20:30), який ще накінці січня приносив 11% частки «1+1», сьогодні теж зменшив оберти, отримавши 16 лютого 6,7% частки і 6,8% – 23 лютого (18-54, 50k).
Невеликий зліт спостерігається в ефірі «Право на владу» (четвер, 22:45). Наприклад, 14 лютого в четвер показники програми встановили рекордні 9,1% за аудиторією 18-54 (50k) і 11,2% за 18-54. Через тиждень частка проекту трохи впала, і вже 21 лютого показники політичного ток-шоу, здається, знову повернулися в своє русло – 7,6% (18-54, 50k).
СТБ
З початку лютого на екрани СТБ вийшли нові випуски «Слідство ведуть екстрасенси» (прем’єрні історії: понеділок і вівторок о 19:00, неділя о 19:00) і «Один за всіх» (щонеділі о 21:00). Детективні історії за участю екстрасенсів збирають поки в середньому близько 8% частки за аудиторією 18-54 (50k), за 18-54 показники трохи вищі – у середньому сягаючи 11% частки. У «Один за всіх» історія аналогічна. Наприклад, останній випуск від 24 лютого набрав 10% по 18-54 (50k) і 12,6 по 18-54.
ТЕТ
18 лютого на ТЕТ стартувала прем’єра «Богині шопінгу» – ще один проект виробництва Friends production. За тиждень прем’єри частка проекту поки не піднімалася вище 4% за аудиторією 18-54 (50k) – прем’єра стартувала з 3,6%, а до п’ятниці, 22 лютого, частка впала до 2,7%.
ICTV
П’ятничні випуски «Дизель Шоу» (21:20) тримаються поки стабільно, не сягаючи й близько осінніх показників, що перевищують 20% частки. Так, випуск від 15 лютого отримав 9,6% за аудиторією 18-54 (50k) і 11,1 за випуск від 22 лютого.
«Свобода слова» (понеділок, 22:20) стала стабільно втрачати показники і вже навіть не варто згадувати, як на початку лютого деякі випуски збирали понад 6% частки. Сьогодні у «Свободи» не більш як 5%, і це вже перетворюється на традицію. Наприклад, випуск, у якому політики говорили про те, як убезпечити вибори (11 лютого), зібрав 3,6% (18-54, 50k). А дискусія між міністрами і прем’єр-міністром, що відбулася 18 лютого, – 4,7%.
«Україна»
22 лютого о 21:00 у п’ятницю на ТРК «Україна» запустили новий політичний проект «Головна тема. Вибір», який складатиметься з дев’яти програм. Перший випуск відзначився середніми показниками – 8,1% за 18-54 і 7,4 за 18-54 (50k).
Національний відбір на Євробачення
16 і 23 лютого на СТБ і «UA:Першому» одночасно відбувалися прямі трансляції другого півфіналу та фіналу Національного відбору на пісенний конкурс Євробачення. Другий півфінал, в якому обирали 3 фіналістів, приніс СТБ середні показники – 10,7% за аудиторією 18-54 (50k). На «UA:Перший» за тією ж аудиторією показники були досить низькими – 0,5%. Фінал, звичайно, приніс більше: у СТБ показники зросли до 11,6%, у «UA:Першого» – до 1,6%.