Давайте ж дізнаємося, чим цікавилася українська телеаудиторія з 4 по 10 березня.
Серіали
Цього чекали всі та, здається, що минула ціла вічність, поки настало 4 березня, і в ефір «1+1» вийшла «Школа». Нові герої, старі, і всі вони готуються до випускного – цікаво, що друга частина другого сезону за показниками з перших серій обійшла першу частину.
Перша серія продовження «Школи» (4 березня, 20:40) зібрала 12,7% за аудиторією 18-54, друга (21:40) – 14,6% за тією ж аудиторією. У вівторок показники були практично не нижчими – 13% і 13,9% відповідно. Дещо впала залученість аудиторії в четвер, коли о 20:40 частка молодіжного серіалу знизилася до 11,4% за аудиторією 18-54, але, думаю, що судити за першим тижнем рано, подивимося, що надалі відбуватиметься в шкільних історіях.
На СТБ вже другий тиждень тріумфу «Кріпосної». Незважаючи на те що перший сезон добігає кінця, серіал поки примудряється не тільки не втрачати свою аудиторію, а й залучати додаткову – про що свідчать цифри. Наприклад, за аудиторією 18-54 серіал стандартно збирає до 14,5% частки – у перший тиждень цей показник не перевищував і 12%. За 18-54 (50k) ситуація ще краща. Якщо в перший тиждень прем’єри «Кріпосна» збирала в середньому 13–14,6%, то вже минулого показники серіалу зросли до 17,2% (четвер, 21:00).
У «Опера за викликом 4» без змін. Показники серіалу за аудиторією 18-54 стабільно не падають нижче 6% у слоті 20:30. Минулого тижня турецьким серіалам на «Плюсах» вдалося дещо покращити свої показники. Наприклад, якщо позаминулого тижня у «Величного століття. Нової володарки» було в середньому не більш як 9% частки за аудиторією 18-54, то вже минулого тижня (вівторок, 14:40) показники багатосерійки зросли до 10,6%. Те ж саме відбулося і з предпраймовим серіалом «Моє чуже життя» (17:10). Позаминулого тижня найвищі показники серіалу були 26 лютого – 10,6%, цього у вівторок, 5 березня, частка аудиторії «Мого чужого життя» сягнула 11,2%, що є середніми показниками для каналу «1+1».
4 березня на телеканалі «Україна» стартував новий серіал «Сонячний листопад». Перша серія о 21:00 зібрала показники нижче середнього по каналу – 9,9% за аудиторією 18-54. Прорватися серіалу вдалося лише в середу, коли частка проекту сягнула 14% і обігнала за показниками два серіали, які виходять у цей час, – «Школу» на «1+1» і «Кріпосну» на СТБ. «Сонячний листопад» максимальні показники зібрав того ж дня о 22:00 – 16,8% за аудиторією 18-54.
Ток-шоу
СТБ
Найгучнішою прем’єрою минулого тижня став дев’ятий сезон «Холостяка» на СТБ, який продюсери розмістили в сітці на 8 березня. Перша серія, яка вийшла о 20:00, зібрала 11,4% частки за аудиторією 18-54 (50k). Для порівняння, такими ж показниками задовольняється «вічний проект» СТБ «Слідство ведуть екстрасенси» – позаминулого тижня випуск в понеділок зібрав 11,1% за аудиторією 18-54, минулого – 11,9%. Краще першого випуску зайшов другий проекту «МастерШеф. Професіонали» (субота, 19:00) – 10% проти 10,6% минулого тижня.
«Україна»
Другою прем’єрою серед розважальних проектів стало ранкове мейк-овер шоу «Місія: краса 2» на телеканалі «Україна». Примітно, що, якщо перший сезон за підсумками 2018 року став одним із найуспішніших нових проектів на телебаченні, то другий поки збирає середні та вищі за середні показники по каналу. Перша серія, яка стартувала 4 березня (10:30), зібрала 16,5% частки за аудиторією 18-54 (50k), найвищі показники у проекту були у вівторок, 5 березня – 19,4%, наступного випуску частка проекту різко впала до 14,2% і 7 березня, в четвер, знову вирівнялася до середніх показників – 16,4% за тією ж аудиторією.
Нарешті можна оцінити успіх двох нових проектів «України» – політичного ток-шоу «Головна тема. Вибір» (п’ятниця, 21:00) і форматного проекту «Дивовижні люди» (субота, 21:00). Минулого тижня представники «України» не заявляли про перебої в роботі каналу, тому показники цих двох проектів за минулий тиждень можна вважати правдивими.
П’ятничний випуск політичного ток-шоу, в якому Тимошенко, Вілкул і Мураєв обговорювали можливість зменшення комунальних платежів, зібрав досить середні показники, якщо порівнювати проект із його головним конкурентом «Право на владу» («1+1»), – 6,6% за аудиторією 18-54. Нагадаю, двома тижнями раніше, коли у каналу були технічні проблеми, проект зібрав 4% за тією ж аудиторією.
У «Дивовижних людях» ситуація з часткою виявилася дещо кращою – 14,2% за 18-54 і 13% за 18-54 (50k). Нагадаю, минулого тижня за цільовою аудиторією (18-54, 50k) розважальна програма набрала 11,6% з урахуванням технічних неполадок.
«1+1»
«Голос країни», найкраща за рейтингами програма «Плюсів» ось уже восьмий тиждень, стала потроху здавати. Наприклад, останній випуск сліпих прослуховувань, який відбувся 3 березня, приніс каналу 18,3% за 18-54 (50k). Перші бої, що відбулися 10 березня, зібрали тільки 17,5% з тієї ж аудиторії.
Досить успішне 8 березня на «1+1» пройшов «Жіночий Квартал», який розташувався в сітці з 11:10 до 17:10. Найвищі показники проекту були в денному праймі о 15:10 – 12,7% за аудиторією 18-54 (50k). Нові випуски «Ліги сміху» (п’ятниця, 20:30) дещо здали. Наприклад, прем’єра сезону, що відбулася 1 березня, принесла каналу 16,9% частки за аудиторією 18-54 (50k), а від святкових випусків – лише 13,9%. «Ігри приколів» (п’ятниця, 20:40) знову стали втрачати. Позаминулого тижня випуск зібрав 10,8%, минулого – 8,5%. У святкові вихідні «Вечірньому кварталу» вдалося трохи піднятися. Якщо на позаминулому тижні проект «Плюсів» задовольнявся рекордно низькими 7,7% частки за аудиторією 18-54 (50k), то минулого частка «Кварталу» піднялася до 10,8% в передпраймі (16:30) і до 12,9 % в праймі (21:40). У «Розсміши коміка» без змін – 6,8% на позаминулому проти 6,2% минулого тижня.
Минулого тижня залученість у політичне ток-шоу «Право на владу» знизилася порівняно з позаминулим тижнем – 14,3% (18-54) проти 10,7%. «Українські сенсації» (субота, 20:30) теж трохи дещо минулого тижня. Позаминулого тижня випуск на тему армії і мови в країні часів Петра Порошенка зібрав 11,2% за аудиторіє. 18-54, а ось минулий випуск, також присвячений діяльності чинного президента, зібрав лише 9,4% частки.
«Гроші» (понеділок, 22:50) теж просіли минулого тижня. Поки динаміка проекту виглядає так: 12,4% за аудиторією 18-54 позаминулого тижня та 11,8% минулого. У «”Світі навиворіт” з Дмитром Комаровим» (середа, 22:50) теж трапилася помітна втрата аудиторії – 15,4% позаминулого тижня проти 10,9% минулого.
Не оцінили глядачі й другу частину проекту «”1+1″ вдома», яку канал підготував як спецпроект до 8 Березня. Частка програми сьановила,9% за аудиторією 18-54 (50k) і 6,2% за18-54.
«Новий канал»
У «Нового» вже котрий тиждень спостерігається рейтинговий занепад. Нові випуски «Ревізор: магазини» (понеділок, 19:00), «Таємного агента» (понеділок, 21:00), «Аферистів у мережах» і навіть нового спецпроекту Олени-Христини Лебідь «Любов у мережах» (вівторок, 20: 50) не набрали минулого тижня навіть 7% частки за аудиторією 18-54 (50k). При цьому повтори «Хто зверху?» з Лесею Нікітюк продовжують збирати феноменально високі як для «Нового» показники – від 9% частки. Відверто не заходить проект «Кохання на виживання» (15:10) – випуск у середу зібрав 3,1% за аудиторією 18-54 (50k). Не щастить поки й «Подіуму» – частка проекту вже третій тиждень у середньому не перевищує 4,5%.
ICTV
У «Свободи слова» вже четвертий тиждень частка вище 6% не піднімається. Позаминулий випуск від 25 лютого взяв 5,9% за аудиторією 18-54 (50k) і 4,4% за 18-54. Минулий – 4,3% за 18-54 і 5,8% за 18-54 (50k). Досить непогано минули повтори другого сезону «Багач-бідняк», які канал розташував у вечірньому праймі в понеділок о 20:10. Випуск від 4 березня зібрав 8% частки за аудиторією 18-54 (50k).
Добре зайшли нові випуски «Дизель шоу», прем’єра яких відбулася в п’ятницю о 21:30. Перший випуск взяв 17,6% за аудиторією 18-54 (50k) і о 23:30 показники знизилися до 14,5%.
Святкові фільми
До 8 Березня телеканали попередньо закупилися або дістали з архівів найвідповідніші, на їхню думку, стрічки, які пустили в ефір. Одними з таких стали «Свінгери» (22:30) та «DZIDZIO: Контрабас» (21:00), які ТЕТ підготував до свята. Але, на жаль, показники українських новинок були сумними – історія про молоду людину, яка шукає гроші, взяла лише 3,1% за аудиторією 18-54 (50k), у любителів свінгерства справи були не кращі – з тієї ж аудиторії фільм зібрав лише 3,3%. Примітно, що повтор фільму «DZIDZIO: Контрабас», який відбувся минулої неділі, 10 березня, за аудиторією18-54 взяв у рази більше – 6,1.
Битва концертів
Які свята без концертів, очевидно, вирішили на телеканалах і пустили в бій титанів. Так, на «Україні» та «Інтері» у вихідні були помічені два різні концерти Олега Винника. 8 березня концерт під назвою «Моя душа…» о 22:00 вийшов на «Інтері», отримавши 9,5% за аудиторією 18-54. Днем пізніше, 9 березня, в ефірі «України» вийшов концерт Винника під назвою «Ти в курсі» (з 17:50 до 21:00 з перервою на новини і з рекламними блоками). Винник на «Україні» взяв 13,7% за тією ж аудиторією. Але не Винником єдиним – того ж дня о 22:20 «Інтер» виводить другого гравця на ринг – показує концерт Таїсії Повалій «Серце – будинок для кохання», який, на жаль, не набирає і 5% частки за 18-54 . До речі, вже коронна «Музична платформа», яку «Україна» ставить на всі свята, на 8 Березня теж не зайшла – 6,1% за тією ж аудиторією.