Давайте ж дізнаємося, чим цікавилася українська телеаудиторія з 27 травня по 2 червня.
Серіали
«1+1»
Минулого тижня помітно підросли показники турецького серіалу «Величне століття. Роксолана» (будні, 14:10). Якщо ще двома тижнями раніше серіал збирав частку не вище 11-12%, то з середини травня показники серіалу підвищилася до 14%. Так, у понеділок, 27 травня, показники серіалу за аудиторією 18-54 становили 13,1% – середній показник «Величного століття» позаминулого тижня. Вже у вівторок, 28 травня, частка серіалу зросла до 14,4%. Наступного дня показники різко знизилися до 11,4%, але вже до четверга повернулися до 14,3%.
На тлі зростання інтересу аудиторії до турецького продукту збільшилися показники й другого турецького серіалу на «1+1» – «Моє чуже життя» (будні, 17:10). Його показники в середньому не перевищували 12% частки за тією ж аудиторією, але минулий тиждень став винятком. Так, у четвер і п’ятницю, 30 і 31 травня, частка серіалу підвищилася до 12,9% і 12% відповідно.
Також із понеділка, 27 травня, на «Плюсах» стартував повтор серіалу «За три дні до кохання» (2018). Повтор йде у слоті 20:50–22:50. Показники, щоправда, не надто високі – частка багатосерійки становила 5,6% за аудиторією 18-54. Друга серія взяла трохи більше – 6%. Підвищити залученість аудиторії вдалося серіалу до кінця тижня – так, показники «За три дні до кохання» вийшли на цифру 7% частки. Максимальне охоплення було в четвер, 30 травня, частка серіалу становила 7,4%.
Повтори «Школи» у вечірньому праймі високі показники поки не збирають. Як і позаминулого тижня, частка показів не перевищує 6% частки за аудиторією 18-54.
СТБ
Думаю, глядачі СТБ звернули увагу на раптове зникнення серіалу «Джованні» з прайму. Нагадаю, комедійний ситком вперше вийшов у ефір 20 травня 21:00, а вже 27 травня серіал зник із телепрограми, глядачі побачили лише 8 серій з 30. Рейтинги проекту були низькими – на першому тижні показу частка «Джованні» не перевищувала 6% , іноді опускаючись до 3,6% за аудиторією 18-54. Щоб з’ясувати причину зникнення серіалу, «Телекритика» звернулася до прес-служби телеканалу, де повідомили, що перейматися за «Джованні» не варто, просто на СТБ трохи змінили сітку, переставивши серіал у новий слот і на інший сезон.
Замість ситкому у вечірньому праймі канал запустив повтори двох серіалів – «Швидка допомога» і «Наречений» (2013). Перший із них (будні, 21:00) – адаптація американського серіалу Emergency room, режисером якого виступив Максим Литвинов («Кріпосна») ще в 2013 році. Показники повторів, до речі, виявилися на рівні з прем’єрою серіалу і становили від 4-6% частки за аудиторією 18-54. У «Жениха» (будні, 22:50 23:50) ситуація через практично нічний слот виявилася кращою. Серії, що виходять о 23:50, збирають від 7–9% частки.
«Україна»
У «Телерейтингах» ми досить часто писали про спад телеперегляду серіалів від «України» у зв’язку з тим, що головні конкуренти каналу – «1+1» і СТБ – представили досить сильну серіальну сітку на весняний сезон. Як бачимо вище, прем’єри закінчилися, а повтори поки збирають середні та нижчі за середні показники. «Чорна кров» – теж не новий для «України» серіал, який стартував у ефірі на початку травня. У перший час повтори серіалу збирали 13% частки, але вже позаминулого тижня його показники становили 16,5% за аудиторією 18-54. Минулого максимальні показники багатосерійки були в середу о 21:00 – 13,7%.
Також у передпраймі на «Україні» виходить повтор серіалу «Жіночий лікар». Його частка в середньому поки становить 8%.
ICTV
27 травня у ефірі ICTV вийшла чотирисерійка «Перевірка на міцність» (2018). Серіал розташувався у слоті 21:20 і з першої серії отримав досить високі показники – 11,6% за аудиторією 18-54 і 12,4 за 18-54 (50k). Надалі показники серіалу стали падати – до 10,6% у вівторок і до 8,3% в середу. Остання серія взяла 9,6% за аудиторією 18-54.
«2+2»
У цей же час «2+2» вирішив провести експеримент із повтором серіалу «Ментовські війни. Харків» (2018). І, як не дивно, наразі повтори приносять такі ж показники, як і прем’єрні серії, що вийшли минулого року. Так, у понеділок серіал отримав 6,8% за аудиторією 18-54. До кінця тижня показники залученості аудиторії стали трохи падати і підійшли до цифри 5,1% у четвер. З огляду на те, що середня частка каналу в 2019 році становить від 4,4 до 5,7%, для «2+2» це досить хороші показники.
Розважальні проекти
СТБ
Фінал «МастерШеф. Професіонали», мабуть, став найгучнішою подією минулого тижня. Адже в перемогу молодого хлопця з Херсонської області, що працює бренд-шефом, мало хто вірив. Фінал кулінарного проекту, в якому переміг Павло Серветник, отримав середні показники по каналу – 11,9% за аудиторією 18-54 (50k). Нагадаю, середня частка восьмого сезону проекту або першого сезону для професійних кухарів становила від 10–12% у тій же аудиторії.
Також у сітці СТБ минулого тижня в праймі були помічені повтори таких проектів, як «ЕксперименТИ» (середа, 19:00) – 3,5% за аудиторією 18-54 (50k), а також «Цієї миті рік потому» (четвер , 19:00) – 6% за тією ж аудиторією.
Високими показниками відзначився випуск пост-шоу «Холостяка» з Розою Аль-Намрі «Як вийти заміж» (п’ятниця, 20:00). Програма, в якій обговорювалося, чи дійсно Микита залишився з Дашею, отримала 9,3% за аудиторією 18-54 (50k), вже о 22:50 частка програми зросла до 12,6%.
«1+1»
Найгучнішою прем’єрою весняно-літнього сезону на «Плюсах» став дитячий «Голос». Другі сліпі прослуховування, які відбулися 2 червня, отримали 13,3%, що на 0,5% нижче, ніж було під час прем’єри проекту позаминулого тижня.
Також не можу не відзначити спад інтересу аудиторії до інших розважальних проектів «Плюсів», таких як: «Ліга сміху», «Розсміши коміка» і «Вечірній квартал». У п’ятницю, 31 травня, за цільовою аудиторією 18-54 (50k) «Ліга сміху» отримала 7,6% (20:30), о 22:30 показники збільшилися до 10,9%, що на пару десятих частки вище, ніж було позаминулого тижня.
У «Розсміши коміка» ситуація з показниками телеперегляду аналогічна. У суботу, 1 травня, випуск отримав 9,9% за тією ж аудиторією.
Дивна річ минулого тижня сталася з «Вечірнім кварталом». Нагадаю, 25 травня кварталівці випустили перший випуск без участі Зеленського з Туреччини. Показники програми просто зашкалювали, принісши «Плюсам» 22,2% частки. Минулого тижня охоплення телеперегляду значно знизилося і становили в передпраймі (16:30) 11,4% частки, а в праймі (20:40) – 12,9%.
Зростання показників спостерігається на проекті «Право на владу». Позаминулого тижня за аудиторією 18-54 політичне ток-шоу принесло «Плюсам» 8,1%, минулого – 13%. А ось «Українські сенсації» (субота, 20:20) навпаки дещо збавили оберти – з 15% частки позаминулого тижня до 12,7% минулого.
ICTV
Тоді як «Плюси» розводять руками, ICTV вирішили перехопити частину аудиторії у «1+1» завдяки головному конкуренту «Кварталу 95» Dizel Show. Позаминулого тижня показники проекту за аудиторією 18-54 (50k) становили 16,5%, минулого – 15,5% о 20:10 і 18,6% о 21:50.
У «Свободи слова» також спостерігається помітне зростання. Якщо позаминулого тижня проект отримав 7,6% за аудиторією 18-54, то минулого ці показники піднялися до 8,7%.
«Новий канал»
У «Нового» поки без змін. У проектів «Ревізор: магазини» (понеділок, 19:00), «Таємний агент» (понеділок, 21:00) і його пост-шоу (22:00) у середньому 5,5% частки за обома аудиторіями. У денному праймі «Екси» по вівторках у середньому беруть 4,9%, що трохи більше позаминулого тижня – 4,6%. У «Заробітчан» (вівторок з 17:00 до 21:00) ситуація аналогічна – минулого тижня показники підвищилися на 0,9% і становили в середньому 5,9%.
Третій сезон «Кохання на виживання» теж поки не радує високими цифрами. У середньому показники проекту в слоті середи з 13:00 до 17:00 становили 6%. Максимальні показники були о 15:00, коли проект за аудиторією 18-54 (50k) отримав 8,3%. Минулого тижня найкращим серед розважальних проектів на «Новому» став повтор «Хто зверху?». Програма піднялася з 7,5% позаминулого тижня до 10% частки минулого за обома аудиторіями.
Підсумкові програми
Звісно, у зв’язку зі зміною влади політика зараз цікавить, напевно, всіх. Так, за останній тиждень помітно зросли показники у підсумкових випусків новин на трьох ключових каналах – «1+1», «Україна» і ICTV.
За цільовою аудиторією 18-54 найвищими показниками відзначився випуск «ТСН. Тиждень», отримавши в неділю, 2 червня, 14,4% частки. «Факти тижня з Оксаною Соколовою» і «Події тижня з Олегом Панютою» отримали 12% і 12,3% відповідно. Якщо ж брати аудиторію великих міст, то найкращою підсумковою програмою минулого тижня став випуск на телеканалі «Україна», який отримав 14% частки. ТСН і «Факти тижня» за 18-54 (50k) отримали 13,6%.
Що дивилися глядачі 20–26 травня – читайте ТУТ.