Так, рейтинг за аудиторією 18-54 (Україна) становив 7,4%, за 18-54 (50К+) – 6,8%. Частка програми – 19,9%/19,7% (18-54, Україна/18-54 50К+).
Продукт зі значним відривом лідирував у слоті показу, а середня аудиторія першого випуску «Голосу країни 8» становила 2,7 млн, загальне охоплення – 6,5 млн глядачів (4+, Україна).
ТОП-6 каналів у слоті показу програми «Голос країни» (28.01.2018, частка 18-54, Україна/18-54 50К+)

Показники розраховані на основі попередніх даних. Дані дослідження ТВ-аудиторії належать ІТК, оператор панелі – Nielsen, моніторинг – Комунікаційний альянс. Дані надані телеканалом «1+1». Показники розраховані для цільових аудиторій 4+ (Україна), 18-54 (Україна) і 18-54 (міста 50К+). Докладно про показники – в глосарії ІТК.
Фото: прес-служба телеканалу «1+1»