Бетані Бірон із Vogue Business склала короткий гід, чому Pinterest усе більше цікавить фешн і б’юті-бренди і чому всім нам варто серйозно поставитися до новини про вихід Pinterest на IPO.
IPO (Initial Public Offering) – перший публічний продаж акцій акціонерного товариства, зокрема у формі депозитарних розписок на акції, необмеженому колу осіб.
Якщо ви не стежили за історією платформи – наприкінці лютого 2018 року компанія подала заявку на IPO, і її оцінили в 12 мільярдів доларів. На той час кількість користувачів у Pinterest була 250 мільйонів.
Ключові моменти, чому Pinterest може стати дуже перспективною платформою для e-commerce:
- У четвертому кварталі 2018 року було заявлене зростання прибутку, незважаючи на втрату $63 мільйонів протягом минулого року. Реклама – головне джерело прибутку, за заявами компанії, продажі зросли майже вдвічі порівняно з 2016 роком.
- Компанія вбачає величезний потенціал у перетворенні на платформу для шопінгу. Дуже багато користувачів визнаються, що Pinterest допомагає їм знайти ідеї для шопінгу і натхнення. Роблячи «піни» і зберігаючи собі вподобані товари і бренди, вони отримують більше задоволення, ніж переглядаючи рекламні повідомлення. Такий споживчий досвід виявляється кориснішим за рекламу.
- Багато фешн і б’юті-брендів поки не оцінили перспективність виходу Pinterest на IPO, однак показники ROI (rate of investment – ефективність від рекламної кампанії) можуть бути дуже високими, особливо для середніх і невеликих брендів. За даними компанії, 97% із 1000 топ-запитів не брендовані. Pinterest розробляє користувацький функціонал для планування і впровадження рекламних кампаній, що вкрай важливо для маленьких рекламодавців з дуже невеликим бюджетом.
У цьому місяці Pinterest потрапить до лістингу New York Stock Exchange на оцінку в $11,3 мільярда. Компанія однією з останніх серед «єдинорогів» вийшла на біржу серед Tech-компаній. Та на відміну від інших претендентів із заявленими збитками Pinterest заявив про прибутковість у 2018 році.
Pinterest зміг прийти до успіху завдяки залученню рекламодавців, що є головним джерелом доходу для платформи. Компанія заявила в 2018 році про $755,9 мільйона доходу від продажу реклами, що вдвічі більше порівняно з 2016 роком
Pinterest зміг прийти до успіху завдяки залученню рекламодавців, що є головним джерелом доходу для платформи. Компанія заявила в 2018 році про $755,9 мільйона доходу від продажу реклами, що вдвічі більше порівняно з 2016 роком ($300 мільйонів). Незважаючи на те що Pinterest не може похвалитися значними контрактами з великими світовими брендами, у 2016 році ресурс був визнаний найбільшою б’юті-платформою в інтернеті.
Венді Зомнір, одна з творців надуспішного макіяж-бренду Urban Decay (зараз він входить у концерн L’Oréal), визнала, що Pinterest – найбільш швидкозростаюча соціальна мережа для бренду, що обганяє показники Facebook і Instagram. У лютому Urban Decay запустили власний акаунт у Pinterest з рекламною кампанією для лінійки макіяжу Naked Reloaded. Кампанія показала найбільший показник залученості cреди всього портфоліо брендів L’Oréal за минулі 12 місяців.
Pinerest вбачає для себе величезну перспективу в переорієнтації на шопінг-платформу. За останні 2 роки платформа розробила і впровадила безліч інструментів, щоб стимулювати продажі для своїх рекламодавців – як для брендів, так і для дрібного ритейлу. Минулого року до списків була додана опція «Рекомендовані продукти», а також піни (закладки) з функцією негайної онлайн-покупки. Крім можливості покупки, користувач бачить актуальну ціну товару, всю необхідну інформацію і повний каталог. До речі, платформі вдалося умовити такі бренди, як Levi’s і Rothy’s, завантажити повний каталог товарів.