Загалом, як полічила «Телекритика», у весняному сезоні на ключових телеканалах вийшло 10 нових проектів. У першій частині ми розглядали, з якими рейтингами зайшли три нових проекти СТБ і оновлений формат програми з корисними порадами «Усе буде добре», а також нові проекти телеканалу «Україна» і «1+1». Сьогодні поговоримо про те, що виходило на телеканалах ТЕТ, «2+2», ICTV та «1+1».
Телеканал ТЕТ. Проект «100 в 1»
26 березня на телеканалі ТЕТ стартувало нове шоу «100 в 1» – адаптація голландського формату Get the F*ck out of my House. Ще задовго до прем’єри телекритики встигли порівняти ідею проекту зі знайомим українському глядачеві форматом «Дому 2».
Згідно з сюжетом, сто людей туляться в одному будинку, проходять випробування і змагаються за головний приз, який спочатку становив три мільйони гривень. При цьому учасників проекту 24/7 знімають камери, пильно стежачи за життєдіяльністю героїв, як у ванній кімнаті, так і в туалеті. Але, схоже, «життя за склом» глядачам не припало до душі.
Проект стартував із досить низькими показниками до 2% частки за аудиторією 18-54 (50+). Скандали на проекті, вживання наркотиків і виклики поліції посеред ночі – анітрохи не наблизили проект до рейтингів «Дому 2», який, до речі, виходив на ТЕТ ще в 2005 році.
Тоді показники «Дому 2» були в півтора-два рази вищі, ніж середні показники каналу і становили до 6% частки аудиторії. До речі, цього року з такими показниками стартував перший сезон серіалу «Опер за викликом» на телеканалі ТЕТ, а ось шоу «100 в 1» так і не вдалося зібрати частку аудиторії вище 3%.
Итоги полугода: чем живет украинский телепродакшен. Часть 1
Якщо 2 травня випуск відбувся з показником 2,45% за аудиторією 18-54 (50+), то згодом рейтинг став впевнено падати, знизившись до 1,43% 4 травня, а до фіналу, 6 травня, піднявся лише до 1,65%.
Нагадаємо, за показниками телеканалу «ТЕТ», низька частка телеперегляду становить до 3%, середня – від 3 до 3,5%, висока – від 3,5%.
Телеканал «2+2». Проект «102. Поліція»
Ймовірно, глядачі так само не повірили в доблесть українських поліцейських, як і не визнали чесність скандалів та інтриг на проекті «100 в 1». До підготовки проекту «102. Поліція» телеканал «2+2» підійшов ґрунтовно. По-перше, всі поліцейські на скріптед-реаліті були справжніми, в проекті практично був відсутній сценарій, а інциденти, в які потрапляли герої, були взяті з реальних справ, з якими щодня стикаються українські поліцейські.
Крім того, просуванням проекту займався німецький продакшен Constantine Entertainment GmbH. Але нічого з переліченого так і не змусило глядачів повірити в українську поліцію.
Проект стартував 2 квітня з показниками до 1,42% частки за аудиторією 18-54 (50+). Деякі з 16-ти серій проекту в квітні все-таки набрали понад 2% частки, але ближче до фіналу, 26 травня, рейтинги проекту почали знижуватися. Проект закрився з показниками 1,51% частки.
Нагадаємо, за показниками телеканалу «2+2», низька частка телеперегляду становить до 2,7%, середня – від 2,7 до 3,7%, висока – від 3,7%.
Телеканал «1+1». «#шоуюри»
Проект показав досить низькі результати, як для гумористичного проекту виробництва «1+1 медіа». Частка прем’єрного випуску «#шоуюри» становила 8,5% за аудиторією 18-54 (50+).
Для порівняння, прем’єра «#Гуднайтшоу» з Валерієм Жидковим, яка відбулася 27 квітня, зібрала показники до 13% частки. Можливо, «1+1» не врахував, що понеділок – не найкращий день для прем’єр шоу. Хай там як, схоже, більше з «#шоуюри» телеканал вирішив не експериментувати і залишити телеефір таким, яким він був до цієї затії.
Нагадаємо, за показниками телеканалу «1+1», низька частка телеперегляду становить до 9%, середня – від 9 до 12%, висока – від 12%.
Телеканал ICTV. Проект «Зірковий спорт»
18 травня на телеканалі ICTV відбулася прем’єра програми «Зірковий спорт», ведучою якої стала володарка титулу «Міс Україна 2016» Олександра Кучеренко. Останні події в світі спорту, коментарі експертів і висвітлення найгучніших чемпіонатів і змагань – програм про це на українському ТБ більш ніж достатньо, тому «Зірковий спорт» вирішив піти далі та показати те, що залишається за кадром спортивних новин. І не прогадав.
Перші випуски «Зіркового спорту» зібрали до 9% частки за аудиторією 18-54 (50+), а останній випуск за 8 червня сягнув частки 11,1%. На руку такому успіху й те, що випуск «Зіркового спорту» розташований в сітці ICTV відразу після підсумкового новинного випуску «Фактів», який у середньому збирає від 10% частки аудиторії.
Нагадаємо, за показниками телеканалу «Україна», низька частка телеперегляду становить до 8%, середня – від 8 до 11%, висока – від 11%.
В огляді телевізійних успіхів і поразок першого півріччя також мав бути проект «Багач-бідняк», про який «Телекритика» писала раніше. Але, на жаль, з невідомих причин, дату прем’єри телеканал ICTV переніс з 8-го на 18 червня.