Національна рада з питань телебачення і радіомовлення на засіданні 17 січня оголосила попередження телеканалу «Київ TV» (КП Київської міської ради «Телекомпанія «Київ») через порушення в рекламі. У телеканалу є місяць на виправлення.
Результати перевірки, оголошеної 14 листопада, підтвердили порушення – перевищення квоти на трансляцію телемагазинів (4 години 6 хвилин на добу проти допустимих 3 годин) і відсутність інформації про використання фонограми в рекламі концертної програми Михайла Поплавського.
Моніторинг телеканалу «Київ TV» 30 жовтня зафіксував 4 години 6 хвилин телемагазинів, безперервна тривалість трансляції телепродажу (о 19:45, 20:42, 21:52) становила по 2 хвилини – це менше передбаченої законодавством мінімальної тривалості (15 хвилин). Крім того, мовник не вказав використання фонограм виконавцями музичних творів під час трансляції реклами українського шоу Михайла Поплавського «Я в тебе один» (о 18:20, 19:48, 20:45, 21:54).
Рекламне законодавство обмежує трансляцію телемагазинів 15 хвилинами на годину, максимальна кількість виходів на добу не повинна перевищувати восьми, а загальний обсяг трансляції – трьох годин на добу (пункт 7 статті 5-1 закону «Про рекламу»).
У грудні попередження за порушення добової квоти телемагазинів отримав музичний канал О-TV. Ще раніше, 8 листопада, Нацрада оголосила попередження телеканалу ECO TV за аналогічне порушення.
Нагадаємо, столичний телеканал «Київ TV» входить в умовний медіахолдинг Київської міськради разом із «Радіо Київ» і інтернет-газетою «Вечірній Київ». Муніципальні ЗМІ не раз критикували за піар мера Києва Віталія Кличка.
Фото: YouTube