За підсумками угоди Louis Vuitton став глобальним партнером кіберспортивного чемпіонату, як трофей модний дім представив свою версію кейса для кубка Summoner Cup, який вручають переможцеві. Про це повідомляє GamungLyfe GL.
Чемпіонат League of Legends («Ліга легенд») – це змагальна рольова стратегія, яка стартувала онлайн у 2009 році й стала глобальним феноменом і найпопулярнішою грою на декстопах. У League of Legends щодня грає 8 мільйонів користувачів, а Чемпіонат світу League of Legends є найбільшим кіберспортивним турніром з точки зору глядацької аудиторії. Минулого року, за даними 3dnews, чемпіонат подивилися 99,6 мільйона осіб.
Щороку компанія Riot Games проводить світовий чемпіонат League of Legends, визначаючи найкращого гравця і найкращу команду планети. Цього року чемпіонат відбудеться 2 жовтня у Берліні в одиночному та командному заліку, продовжиться 26 жовтня у Мадриді, чвертьфінальний відбір і півфінал відбудуться в Парижі 10 листопада.
Спеціально для фінального івенту Louis Vuitton створив єдиний у своєму роді кейс Trophy Travel Case для унікального кубка Summoner’s Cup. Bespoke-валіза створена з монограмним орнаментом LV у поєднанні з елементами, що нагадують нам про естетику кібер-всесвіту League of Legends.
Кубок League of Legends буде виставлений на Ейфелевій вежі за пару днів до фіналу, 10 листопада. Приз зроблений Томасом Лайтом, який створив трофеї для найпрестижніших спортивних заходів: Кубок Англії, Six Nations Rugby, Australian Open та інших. Riot Games тісно співпрацювала з Лайтом, щоб переконатися, що головний приз гри отримає символіку, пов’язану з усіма аспектами League of Legends, повідомляє 3dnews.
Louis Vuitton і Riot Games незабаром обіцяли анонсувати старт унікальної чемпіонської капсульної колекції образів, створених артистичним директором жіночої лінії Louis Vuitton Ніколя Геск’єром. Колекцію презентують одночасно з предметами всередині самої гри League of Legend.
“Для нас це честь, що такий бренд, як Louis Vuitton став офіційним партнером і привнесе престиж і зробить унікальний видатний візуальний внесок у чемпіонат League of Legends”, – прокоментувала Наз Алетаха, директор з глобального партнерства Riot Games.
“Світовий чемпіонат The League of Legends World Championship не тільки найбільш значимий турнір: це івент на межі спорту та розваг, який допомагає народженню нових легенд обох індустрій”, – упевнений Мікаель Бюрке, президент і генеральний директор Louis Vuitton.