Усі ми давно звикли до кумедних YouTube-роликів, які представляють то «Сяйво», то «Мовчання ягнят» в дусі романтичних комедій. Виявляється, цей прийом можна взяти на озброєння і за просування нових фільмів. Тяжка драма Ган Бі «Довга подорож у ніч» підкорила критиків у Каннах своєю формою (у ній є 50-хвилинне сновидіння, зняте в 3D) і змістом (мова про повернення героя в місто свого минулого), в перший день прокату заробила в Китаї $38 млн, побивши рекорд «Венома».
Але, мабуть, справа не в несподіваній любові китайців до артхаусу. Маркетингова кампанія ввела глядачів у оману. Вона натякала, що «Довга подорож у ніч» – ідеальний фільм для першого побачення.
Отримавши в кінотеатрі зовсім інший досвід, багато кинулися писати в китайській соцмережі Weibo негативні відгуки. На місцевому аналогу IMDb, Maoyan, у фільму 2,8/10 зірок, причому багато коментаторів скаржаться, що були не в змозі додивитися його до кінця.
А про те, що можна відсьогодні подивитися в українському прокаті – і не розчаруватися, – читайте в нашому матеруалі.
Фото: Di qiu zui hou de ye wan © LIU HONGYU