Здається, тільки промоушен-колектив фільму «Місія неможлива: Фолаут» завзято працював у липні: маркетологи інших хітів прокату ліниво віддавали свою роботу на відкуп фанатам і вчергове створювали галас навколо «ненавмисних» рекламних провалів.
Фанати знімають, Marvel відпочиває
Пам’ятайте, як перед виходом продовження «Того, хто біжить по лезу» нам пропонували подивитися кілька короткометражок, які повніше розкривають сетинг фільму? Напередодні прем’єри «Людини-мурахи та Оси» Marvel запропонувала глядачам самим зняти такі короткометражки. За хештегом #AntManAndTheWaspChallenge почали накопичуватися фанатські ролики, в яких обігрувалася здатність героїв фільму змінювати свій розмір.
Real heroes. Not actual size. Check out these videos inspired by Marvel Studios’ #AntManAndTheWasp! Make your own and share using #AntManAndTheWaspChallenge. See the film in theaters TONIGHT. Get tickets: https://t.co/HEdM8K4Arl (2/3) pic.twitter.com/YHa72evin0
— Marvel Entertainment (@Marvel) July 5, 2018
Сама компанія виклала кілька відео в стилі «Аліси в Країні Чудес»: в одному з роликів зірка фільму Пол Радд намагається налити собі кави в крихітну чашечку:
Real heroes. Not actual size. Check out these videos inspired by Marvel Studios’ #AntManAndTheWasp! Make your own and share using #AntManAndTheWaspChallenge. See the film in theaters TONIGHT. Get tickets: https://t.co/HEdM8K4Arl (1/3) pic.twitter.com/F9taXClckM
— Marvel Entertainment (@Marvel) July 5, 2018
А в іншому, приуроченому до Дня незалежності США, на мініатюрному грилі готується мініатюрний гамбургер:
Big heroes. Tiny BBQ. #FourthOfJuly #AntManAndTheWasp pic.twitter.com/ZaWLDBIrdP
— Marvel Entertainment (@Marvel) July 4, 2018
Розбіжусь та стрибну з хмарочоса
Ми пам’ятаємо, що в оригіналі було «стрибну зі скелі», але цього разу стрибає сам Скеля. Симпатичний, але абсолютно неправдоподібний постер «Хмарочоса» викликав в інтернеті справжній фурор: навіть людина, яка не може похвалитися бездоганним окоміром, помітить, що за такої траєкторії стрибка герой Двейна Джонсона розіб’ється вщент. Фантаст Джеймс Смайт намалював кілька варіантів траєкторій, жоден із яких не закінчується хеппі-ендом:
I’ve mocked up some parabolas for The Rock’s SKYSCRAPER jump. Red is assuming he jumped up a bit first; green assuming he ran forward and somehow didn’t lose momentum; yellow for a sort of squat-thrust thing.
Whichever you choose, rest in peace The Rock, as you are dead now. pic.twitter.com/cAytzrWMRW
— James Smythe (@jpsmythe) February 2, 2018
Режисер фільму Роусон Тербер відреагував на жарти дуже добродушно, пояснивши, що постер – це маркетинговий казус, тоді як у самій стрічці стрибок виглядає значно правдоподібніше. Казус чи навмисна провокація? хай там як, багатьом відразу захотілося поглянути на «справжню» версію трюку, тож хід можна вважати вдалим.
До речі, не менш вдалим, ніж два стилізованих під 80-ті постери «Хмарочоса», які Джонсон опублікував у себе на сторінці: перший віддає данину поваги «Міцному горішку», а другий – фільму «Пекло в піднебессі» зі Стівом Маквіном і Полом Ньюманом.
I had these ultra cool vintage posters made paying homage to the two classic movies that inspired me and generations, and became the inspiration for my film SKYSCRAPER.
Respect & luv to the GOAT’s Willis, McQueen & Newman.#DieHard #ToweringInferno #SKYSCRAPER JULY 13th pic.twitter.com/RQ2XUoxTxX
— Dwayne Johnson (@TheRock) July 1, 2018
Дедпул продовжує пустувати
В одному з минулих випусків маркетингової рубрики ми розповідали, як Дедпул влаштував рейд на DVD-відділ супермаркету Walmart, замінивши своїм портретом персонажів таких фільмів, як «Кредо вбивці», «Хороший, поганий, злий» і «Термінатор». Здавалося б, з моменту релізу фільму «Дедпул 2» минуло понад два місяці – час би й заспокоїтися. Але напередодні виходу blu-ray-версії фільму жарт повторився: тепер диски з фірмовим фотомонтажем роздавали на Comic-Con.
Дісталося фільмам «Післязавтра», «Чужий», «Диявол носить Prada» і «Марсіанин». Можливо, в Одесі два рази хохма – вже не хохма, а ось у Сан-Дієго всім сподобалося.
А ще наш невтомний герой з’явився на одноразових підстилках для туалетних сидушок на тому ж Comic-Con, з підписом «Це все, що Fox змогла собі дозволити».
All the best radvertising and worst badvertising of San Diego Comic-Con 2018 https://t.co/OBxAF0F7c6 pic.twitter.com/pXIkO0ait3
— Gizmodo (@Gizmodo) July 25, 2018
Том Круз залишає каскадерів без роботи
Маркетингові зусилля Paramount були сконцентровані навколо неймовірних трюків у черговій частині франшизи «Місія неможлива». Спільно з Gfycat компанія випустила кілька зображень інноваційного формату 360Loop – по суті, це гіфка з можливістю панорамного огляду:
Крім того, на потенційних глядачів з усіх боків сипалися фічуретки про створення тих чи тих трюків: наприклад, стрибка HALO, про який ми писали в розборі
головних цифр фільму.
Нарешті компанія відповіла на запитання, що непокоїло багатьох шанувальників «Місії»: чим займаються дублери Круза, якщо навіть у таких складних сценах він з’являється власною персоною? У крос-рекламному відео каскадер Купер Адріан заявляє, що підробляє водієм в Uber. Чудовий промоушен для Paramount, але сумнівний – для сервісу таксі: ви б хотіли, щоб вас віз каскадер із фільму «Місія нездійсненна»? Ото ж бо.
Справа про витік другосортного трилера
Ми не повірили в те, що трейлер «найстрашнішого фільму десятиліття» увімкнули перед дитячим мультфільмом ненавмисно; і вже тим більше не повіримо в те, що Sony ненавмисно виклала цілий повнометражний фільм замість трейлера на YouTube.
Інцидент стався зі стрічкою «Останній контракт Халлі» (Khali the Killer) – фільмом 2017 року, у якого буде обмежений театральний реліз у серпні. Річ у тім, що на сьогодні «Халлі» має вельми ганебний рейтинг 3,6 на IMDb і лише 200 з гаком відміток. Тобто це не просто поганий фільм, а поганий фільм, про який мало хто чув. Ось і ми б не почули, якби Sony (нібито випадково) не винесла цілий фільм на загальний огляд.
89-хвилинна стрічка провисіла в офіційному акаунті Sony недовго, встигнувши набрати лише 11 тисяч переглядів, але галас раніше невідомому фільму був забезпечений. Ще одна причина не вірити в те, що це було зроблено ненавмисно – хто, чорт забирай, надає СММ-менеджерам великих компаній повні версії фільмів у HD-якості? Від однієї думки про таке у прокатника мають очі полізти на лоба. Якщо, звичайно, вся історія не була постановочним трюком.