Спілкування з командою і спільна робота над ідеями – кожен менеджер скаже, що саме в цьому основа продуктивного team building. Зі слів керівника відділу навчання та освіти StarLightMedia та організатора заходу під назвою StarLight Talks Оксани Сергєєвої, чим ближче люди в команді знайомі – тим продуктивніша їхня робота. Саме так в уявленні Оксани Сергєєвої і виглядає «самонавчальна організація майбутнього», яка надихається від людей, які перебувають у ній. Такі практики особливо корисні, коли компанія переживає кризу або трансформацію.
І з цим сперечатися складно – варто лише згадати, як розкидані по Києву канали StarLightMedia. Навіть теоретично важко уявити місце або подію, які б моглаи об’єднати медійників холдингу.
Про що говорять на StarLight Talks? Організатори заходу впевнені, що в холдингу StarLightMedia працює безліч талановитих і яскравих персонажів, яким є чим поділитися з іншими. Правила участі в StarLight Talks досить прості. У кожній події беруть участь 10 спікерів, у яких є на все 5 хвилин. У цей час вони можуть робити все, що їм заманеться, – головне розкрити порушену тему. Тому говорили на першому StarLight Talks про наболіле і як це подолати.
Першим мікрофон взяла Оксана Сергєєва, почавши з того, що кожному з нас потрібно рано чи пізно навчитися виступати публічно, організатор впевнена, що хороші ораторські навички – запорука багатства.
Як змусити себе творити, коли здається, що сил вже немає? З цими навичками вирішив познайомити креативний продюсер StarLight Films Дмитро Кицай. Зі слів топ-менеджера, для початку потрібно викинути з голови п’ять найпоширеніших відмазок, серед яких: немає часу, немає грошей, немає музи. Дмитро Кицай вважає, що:
Як крик про допомогу лунала промова колишньої ведучої проекту «Все буде добре» Надії Матвєєвої. «Мама» тележурналу розповіла, що ніхто не вірив у те, що, здавалося б, вічне ВБД раптом візьме і закриється через трансформації і нові виклики, які постали перед медіабізнесом. Але ведуча не втратила амбіцій і закликала публіку не боятися змін і пробувати те, чого завжди хотіли, але боялися.
Ось тільки чим займеться сама ведуча з нового року, після того як ВБД піде в небуття, – це питання Надія вирішила не порушувати. Відомо тільки, що вона залишається працювати в холдингу, а на своєму YouTube-каналі планує вести по буднях якесь ранкове шоу. До речі, промову ведучої зал зустрів бурхливими оваціями, змусивши тим самим засумніватися в своїх ораторських здібностях наступного спікера – директора творчого об’єднання СТБ Наталку Франчук.
Дотримуючись цих нехитрих правил, впевнена Франчук, можна не тільки створювати оригінальний контент, а й не померти від нудьги, працюючи над енним сезоном проекту.
Важливу роль під час роботи над сучасними проектами відіграють графіка та дизайн. Про їхню силу на StarLight Talks розповів директор відділу дизайну СТБ Дмитро Литвиненко.
«Незалежно від типу продукту, рівня просунутості, слоту, проблем з бюджетом або невиїзними акторами, завжди є загальна проблема, яка стоїть на шляху до успіху. Складний і незрозумілий виклад. Я розповім, як побороти цього “монстра-ускладнювача” в боротьбі за успіх», – почала свою промову начальник відділу розвитку контенту ICTV Анастасія Штейнгауз.
Візуалізуючи свою промову кумедними картинками, Анастасія закликала аудиторію перед створенням проекту ставити такі запитання: «Хто ваш герой? Що він намагається зробити і заради чого? І, хто йому, сволоті, в цьому заважає?» Адже креативникам, зі слів Штейнгауз, заважає кілька речей, серед яких – замиленість, надмірне самолюбство і прагнення все ускладнювати.
Як все не ускладнювати – розповіла і показала креативний директор «Нового каналу» Саша Ткаченко, вийшовши на сцену з гітарою і заявивши, що співатиме частівки про роботу.
Після цього Саша почала надихаючу промову про те, що варто тільки на все подивитися позитивно, як все й справді набуває позитивного забарвлення. Щоб підтвердити свої слова, Саша попросила присутніх зазирнути під свої столи, де були приклеєні папірці з написом: «Все буде добре». Щоправда, дехто знайшов папірці раніше та вирішив, що це все витівки Надії Матвєєвої.
Після такої музичної паузи учасники StarLight Talks повернулися до серйозного – розмов про економію бюджету і соціальні мережі – з подачі директора департаменту промо та PR «Нового каналу» Ольги Балабан.
Як заповідала топ-менеджер, сьогодні у кожного проекту має бути канал у Telegram. Також варто знімати все цікаве і не забувати ділитися цим у Instagram. Саме такі прості, на перший погляд, дії допомагають будь-якому проекту не тільки залучати нову аудиторію, а й економити бюджет компанії.
Фінальні п’ятихвилинки першого StarLight Talks дісталися креативному директору StarLight Digital Віталію Чиркову і голові дивізіону «Мовлення» Дмитру Троїцькому.
Топ-менеджери в своїх промовах підтримали колег, які виступали раніше. Віталій Чирков нагадав медійникам, що в їхній роботі дуже важлива мотивація, без якої проект не може бути реалізований повністю.
А Дмитро Троїцький звернув увагу на команду, яка буває важливіша за одну людину, і зазначив, що помилки в роботі – неминучість, яку треба приймати.
Ось по суті й усі теми, які порушили працівники StarLightMediа. Як ви зрозуміли, вони так чи так говорили про одне: трансформація, скорочення, урізання бюджету та інші зміни – це завжди боляче, але якщо дивитися на проблеми ширше, то це не найстрашніше, що могло б з вами статися в житті. Що ж, досить хитро і, сподіваюся, ефективно. Хоча про останнє, думаю, можна буде судити вже після новорічних свят.
До речі, в березні команда StarLightMediа має намір повторити StarLight Talks. І, до речі, не виключає, що якщо проект приживеться, то в наступних Talks будуть не тільки StarLight, а всі ті, кому є що сказати, щоб підтримати колег по цеху.