Великодні історичні спецпроекти? Фільми про життя Ісуса Христа? Ні, цього року телевізійне меню на Великдень було більше схоже на вимушену дієту, приправлену вже традиційними нотками ностальгії. Втім, як показали підсумки телеперегляду, час ностальгувати безповоротно минув.
Так, суботніми лідерами з телеперегляду в ранковому слоті стали мультфільми «Панда Кунг-фу. Легенди крутості» і «Губка Боб Квадратні Штани» на ТЕТ. Дитячим історіям про мочалку і панду вдалося зібрати комерційну частку 17,1% і 16,9% (за аудиторією 8-40, вся Україна). Вони випередили програму про багатих і знаменитих «Зірковий шлях» на «Україні» (13,9%), гумористичне Dizel Show на ICTV (12,9%) і Kids Time на «Новому каналі» (12%).
Традиційно на свято «Інтер» не обійшовся без старого доброго радянського кінематографа. Ось тільки час і місце для ностальгії на телеканалі обрали досить несподівані – переглянуту уздовж і поперек стрічку «Королева бензоколонки» (10,9%) поставили просто перед трансляцією сходження Благодатного вогню (11%). Надія Румянцева, мабуть, вже не та, вирішили українські глядачі і переключили свою увагу на серіали на телеканалі «Україна». Так, лідерами дня з телеперегляду за аудиторією 18+ по всій Україні стали серіали «Паперові квіти» (17,3%) і «Всупереч долі» (18,9%). Втім, глядачі поміняли шило на мило: серіал «Паперові квіти» знятий хоч і в Україні (в Києві та області), але з російськими акторами і режисером-росіянином.
Перед сном краще не їсти нічого важкого – це правило чудово підходить і для телевізійного меню, особливо в святкові дні. Так, лідерами телеперегляду в сітці після 21:00 стали жарти «Вечірнього кварталу» (15,8%) на «1+1» і «Шоу Братів Шумахерів» (13,5%) на «Україні».
Якщо ж уявити, що, слідуючи святковим традиціям, українці не спали всю ніч, чекаючи на закінчення всенощного богослужіння, то лідером у сітці о 4-6 ранку стала передача «Реальна містика» (17,8%) на телеканалі «Україна». Схоже, до релігії українці вирішили повернутися вже після міцного сну.
Битва за аудиторію продовжилася під час великоднього обіду. Сімейне застілля цього року пройшло під мрії про закордон. Так, тревел-шоу «1+1» «Світ навиворіт із Дмитром Комаровим» (13%) випередило за цільовою аудиторією 18+ (вся Україна) головного конкурента – чергові серії «Всупереч долі» (10%) на «Україні».
У вечірньому прайм-таймі 8 квітня на арені залишилися усе ті ж бійці – серіали телеканалу «Україна» і святкова радянська ностальгія, тільки тепер не на «Інтері», а на «1+1». Так, перемога в пасхальній гонці віддається серіалу «Наречений для дурочки» (19,7%) на «Україні». А ось пригоди Шурика з «Операції И» українці, мабуть, згадували неохоче. Частка фільму в вечірньому слоті становила 10% за аудиторією 18+ по всій Україні. Ну і, звичайно ж, свято святом, а «Голос країни» –це святе. Новий етап вокального конкурсу в великодній вечір зібрав частку 15% по Україні.
Не здивувало і антипохмільне меню понеділка. В основному телеканали вирішили поставити повтори передач вихідного дня, розбавляючи шоу радянськими фільмами. А пам’ятаєш бутерброд Тосі Кисліциної? А окуляри Шурика? А ролики Людмили Добрийвечір? Добре ж було?