Директор із ТВ-вимірювання українського підрозділу Nielsen Софоклес Маркідес іде з компанії. Відповідну інформацію оприлюднила працівниця прес-служби компанії Ольга Настояща в своєму Facebook. Цю інформацію також підтверджують джерела “Телекритики” на ринку.
На Facebook-сторінці працівниці піар-відділу розміщене прощальне відео, в якому, зокрема, техніки компанії, що відповідають за встановлення піплметрів, дякують менеджерові за роботу з ним.
https://www.facebook.com/olya.nastoiascha.7/videos/2961317090761000/
Софоклес Маркідес очолював український ТБ-підрозділ Nielsen останні 6 років – із часу запуску телевимірювання в Україні в 2013-му. За інформацією «Телекритики», неофіційною причиною звільнення Софоклеса з посади є стан здоров’я. Менеджер повертається на Кіпр, звідки він родом.
Український ТВ-підрозділ компанії замість Софоклеса Маркідеса очолить менеджер із одного з балканських офісів компанії: кандидатура вже узгоджена з «Індустріальним телевізійним комітетом». Новий голова ТВ-підрозділу буде офіційно представлений у середині вересня на одній з галузевих телевізійних конференцій.
“Телекритика” звернулася за офіційним коментарем до компанії Nielsen і “Індустріального телевізійного комітету”.
Нагадаємо, на підставі телерейтингів від компанії Nielsen продається реклама на телебаченні. Дані компанії виступають так званою “валютою ринку”. Згідно з даними Всеукраїнської рекламної коаліції, ринок телереклами в 2018-м зріс на 26% – із 7,329 млрд гривень (у 2017) до 9,269 млрд гривень. У 2019 році, за прогнозами ВРК, збільшиться ще на 24% і становитиме 11,526 млрд гривень, з яких пряма реклама становитиме 10,089 млрд гривень (решта – спонсорство).
UPD. В компанії Nielsen повідомили, що нададуть офіційний коментар через два тижня. В ІТК повідомили, що прокоментують кадрові зміни лише після офіційного повідомлення Nielsen.
Фото: pixabay