Вона красувалася в ошатних сукнях навіть на найзакритіших вечірках, розбиралася з тим, хто злив у мережу фото оголеної Соні Кошкіної, а також показувала всім, як Анна Герман проводить застілля на тлі радянських килимів. Дуся Катасонова часто сиротіла, змінювала стиль спілкування, лавіруючи між «самокритичною і справедливою» і «депресивною і самотньою». На певний час у Дусі навіть з’явилася подруга Муся, з якою вони в формі діалогу обговорювали плітки бомонду. Такий формат інтернет-видання, яке тривалий час називали «молодшою сестрою”Телекритики”», вивчали навіть у столичних університетах. Річ у тім, що мова спілкування і формат був революцією для законсервованих українських ЗМІ, що хотіли відповідати формату BBC.
Та час минав, «Дусю» перекидали з рук у руки, і після тривалих обговорень наприкінці 2018 року 1+1 media, якому з 2015 року належать права на бренд, розірвав десятирічний зв’язок «Телекритики» та «Дусі». Новина про ребрендинг запустила в мережу безліч чуток, а любителі пікантних подробиць з життя знаменитостей раз у раз гадали, чим стане нова «Дуся». Сьогодні ореол загадковості впав.
Що наразі вже відомо?
По-перше, «Дуся» стала влогером і її канал називається «Окей, Дуся» (дякую, жарти про Google ми вже пожартували). По-друге, за паспортом Дусю звуть Ольга Жук. А по-третє, формат допитливої журналістки-тусовниці творці все ж зберегли – про що свідчить її візитка:
Незважаючи на те, що проект запустився сьогодні, на каналі у «Дусі» вже три відео – у двох з яких вона спілкується з зірками серіалу «Школа».
Що думають читачі «Дусі» про такий формат – судити поки складно, але ми обіцяємо підготувати для вас найсвіжішу порцію похвали і критики. А ось на батьківщині «Дусі», в 1+1 Digital, її появу коментують так:
«У нас вже є приклади успішного власного веб-проекту FootballHub, і ми вбачаємо потенціал у нішевих продуктах, розрахованих на аудиторію в інтернеті. Наша команда побачила, що «Дусі» стало тісно на сторінках «Телекритики», тому ми організували їй переїзд на власний YouTube-канал. Таким чином запуск проекту «Окей, Дуся» став логічним продовженням нашої стратегії щодо створення native digital content», – зазначила діджитал-директор 1+1 media Анна Ткаченко.
Під кінець скажу, що ми справді скучали за «Дусею». Тож уся редакція «Телекритики» бажає Олі успішного полювання, а нам – побільше відео, кумедного, барвистого і, будь ласка, якомога гострішого.