Національна рада з питань телебачення і радіомовлення 30 жовтня ухвалила рішення видати супутникову ліцензію новому музичному телеканалу inRating (ТОВ «Телеканал інрейтінг тіві»). Мовник пов’язаний із групою каналів Vianet (NIKI Kids, NIKI Junior, EU Music, 4ever Music і Black) Рудольфа Кірноса, яка була названа технічним партнером нового каналу. За це рішення члени відомства проголосували одноголосно.
Юридична особа телеканалу заснована 14 серпня, у статутному фонді прописано 3,6 мільйона гривень. Компанія належить мешканцю Києва Андрію Чебанову, він же вказаний її директором. Останній представляв телеканал у Нацраді, вказавши, що є власником компанії у сфері IT-розробок.
Канал буде «першою у світі телевізійної соціальною мережею», глядач зможе голосувати за кліпи після реєстрації в однойменній новоствореній соціальній мережі: «Ми створили нову соціальну мережу inRating, вона працює на 35 мовах. Вона дуже багатофункціональна і не має аналогів у своєму роді. (…) Це перша у світі телевізійна соціальна мережа. Ми підготували унікальне технологічне рішення для інтеграції соціальної мережі з телеканалом. Деякий час ми тестуємо цей продукт. Це перший у світі телевізійний проект, інтегрований з соціальною мережею, що дозволяє аудиторії, глядачам телеканалу управляти контентом, впливати на теми денних ефірів, піднімати рейтинги кліпів, формувати хіт-паради тощо», – повідомив Андрій Чебанов.
Соцмережу розробляли останні три роки, над продуктом працює близько 40-50 чоловік: «Нашу мережу верифікувала компанія Google як перспективний стартап. Ми потрапили в програму Google Credits. Це дуже серйозне досягнення у світі IT-розробок. Наша мережа працює в усьому світі, в 50 країнах Європи, Азії та СНД пройшли національні відбори конкурсів краси. Одна з функцій мережі – це платформа для голосування. У мережі на сьогодні більше 200 тисяч користувачів, динаміка приросту дуже серйозна. Ми створюємо унікальний продукт, який не має аналога», – зазначив він, додавши, що наступного року про нову соцмережу компанія заявить на всіх світових конференціях як про «коробкове рішення». Платформою вже цікавиться у Молдові та Білорусії.
Модель монетизації – рекламна модель: продаж телереклами, брендування в ефірі, продаж реклами в стрічці новин соцмережі. Новий мовник почне роботу відразу після отримання ліцензії. Мовник буде дотримуватися мовної квоти і днів пам’яті. Аудиторія соцмережі з інших країн не зможе впливати на рейтинг кліпів в ефірі телеканалу. Послуги з оренди ємності надаватиме супутниковий оператор Eutelsat.
Відзначимо, 17 жовтня Нацрада проліцензувала музичний хіп-хоп інтернет-телеканал Black, що входить у групу Vianet.
Нагадаємо, 30 жовтня регулятор також проліцензував новий супутниковий телеканал-двійник екс-нардепа Євгена Мураєва.
Фото: pixabay
Підписуйтесь на «Телекритику» в Telegram та Facebook!