13 листопада в Києві відбудеться міжнародна конференція присвячена зовнішній рекламі Out Of Home Forum.
Організатор заходу – оператор OOH-реклами PRIME Group. Компанія проводить форум з 2013 року.
«У цьому році темою форуму стане порівняння і, можливо, навіть протиставлення інструментарію для досягнення коротко- і довгострокових цілей маркетингу. Нам цікаво прояснити, що для сучасного маркетолога пріоритетніше: отримати відчутний дохід вже сьогодні або крок за кроком формувати сильний бренд», – говорить керуючий партнер PRIME Group та ідейний натхненник форуму Катерина Храмова.
Хедлайнери 6 Out Of Home Forum: Том Годдард, президент The World Out of Home Organization, голова правління Ocean Outdoor і Atlantic Group Саймон Боуторп, голова правління інвестиційної банківської і консалтингової компанії Severnaya Group. Іноземні доповідачі розкажуть про глобальні тенденції медіаринку в найближчі 5-10 років.
Про майбутнє маркетингових комунікацій, тенденції в рекламі і ефективності медіаінвестицій розкажуть: Олена Колесникова (BBDO Ukraine), Світлана Калініна (Kwendi Media Audit), Вадим Гусаченко (Octagon Outdoor), Віктор Дубровін (Aimbulance), Катерина Ільченко (Neuro-knowledge), Анна Шахдінарян (Kantar TNS), Андрій Длігач (Advanter Group), Ігор Лазарєв (PRIME Group), Ігор Гусєв (InMind), Віталій Кокошко (Kinograf), Надія Ганулич-Манукян («Космо»), Наталя Гілевич (Parimatch), Валерія Толочина (Intertop), Ігор Рейтерович («Український центр суспільного розвитку»).
Захід відбудеться 13 листопада 2019 року в конференц-холі «Депо» (Київ, вул. Антоновича, 50). Програма доступна на сайті заходу, зареєструватися на конференцію можна тут .
Партнери форуму: «Акваріум», sostav.ua, outhub.online, Out Of Home Journal.
Out Of Home Forum– платформа, на якій керівники і маркетологи українських і міжнародних компаній разом із фахівцями креативних і медійних агентств дізнаються і обговорюють тенденції у сфері маркетингових комунікацій поза домом.
Фото: PRIME Group
Підписуйтесь на «Телекритику» в Telegram та Facebook!