«112 Україна» – це вам не Шустер, звісно. Тому в цьому матеріалі не буде багато тексту. Буде кілька графіків і таблиць, які покажуть, що відбулося з дивленням «112 Україна» в епоху існування телеканалу без Т2. Ті, хто робив прогнози, на який відсоток зміняться їхні показники, зможуть отримати відповідь на це запитання саме тут.
Щоб зрозуміти, що втратив у перший тиждень «112 Україна» без Т2, необхідно подивитися, скільки він історично втрачав від тижня до тижня.
На графіку бачимо динаміку показників «112-го» потижнево в двох цільових (18+ та 18-54), для населення в 50 тисяч і більше.
А от і таблиця втрат від тижня до тижня – у відносних показниках (% частки від попереднього тижня).
Шукаємо найбільші втрати. За аудиторією 18+ рекорд падіння у 20% відбувся на 37 тижні, за аудиторією 18-54 – падіння в 36% було зафіксоване на 22 тижні. Таким чином, бачимо, що падіння в 20% та в 36% може бути зумовлено іншими факторами, а не лише через відключення Т2.
Бачимо, що втрати в категорї 18+ таки відбулися, а от втрати в 18-54 під питанням. Частка впала на 0,15 пункту. І бачимо з графіка і з таблиць, що раніше траплялося й більше падіння. А для аудиторії 18+ падіння абсолютне – 40%, а реальне, яке можна легко списати на втрату Т2, – 20%.
А ще подивимося вже не в показниках каналу, а в поведінці людей – як ті, в кого Т2, реально поводилися на тижні без «112-го».
Як ми це будемо робити?
- Сформуємо групу глядачів, у яких один із типів приймання Т2 (у глядача може бути більше ніж один тип приймання), зробимо це для аудиторії 18+ (50 тисяч і більше). Отримуємо 3 827 130 глядачів цього віку.
- Дізнаємося, яка кількість і який відсоток із цих глядачів контактували (принаймні 15 секунд) із каналом «112 Україна» у серпні – вересні 2019 року. Отримуємо 57%, або 2,2 млн.
- Визначаємо, хто з них реально дивився канал. Тобто виокремимо групу тих глядачів, які давали 80% всіх показників каналу в цій цільовій групі. Виходить 331 тис. глядачів.
- Подивимося, як вони себе вели на каналі останні два тижні до відключення Т2, і дізнаємося, який відсоток контактував із каналом за цей період. Отримуємо 99,5%. Їх частка за ці два тижні становить 18,5%. Це означає, що трохи менше 1/5 свого теледивлення вони віддавали «112 Україна».
- Наприкінці подивимося, скільки з них на 40-му тижні змогли знайти канал. З’ясувалося, що 15,5% змогли знайти «112-й», але вирішили його не дивитися.
І найцікавіше – як перерозподілили свої смаки ці глядачі.
У першому стовпчику – частка теледивлення каналу на 38–39 тижні, а в другому – на 40 тижні.
Бачимо, що найбільшою заміною виявилися інші телеканали, які не вимірюються. Щодо мовників, які вимірюються, то це виявився канал ZIK. Ось так надлояльні глядачі «112 Україна» дуже добре орієнтується, куди треба віддавати свою глядацьку інвестицію.
Подписывайтесь на «Телекритику» в Telegram и на Facebook!