Давайте ж дізнаємося, чим цікавилася українська телеаудиторія наприкінці травня.
Інавгурація Володимира Зеленського
Процес інавгурації майбутнього президента висвітлювали, мабуть, усі канали. Найрейтинговішою програмою дня став спецвипуск ТСН, який стартував на «1+1» о 9:00 і тривав до 11:50. Він зібрав найвищу частку за аудиторіями 18-54 і 18-54 (50k+) на українському телебаченні з початку 2019 року. Так, за аудиторією 18-54 частка становила 38%, а по 18-54 (50k+) – 39,4%. У пікові моменти частка програми сягала позначки 44,1% (18-54) і 43% (18-54, 50k+). Загальне охоплення спецвипуску ТСН становило 4,75 мільйона глядачів. Крім того, спецвипуск ТСН активно дивилася аудиторія в інтернеті – менш ніж за дві доби він зібрав понад 2 мільйони переглядів на YouTube і очолив вкладку трендів.
Найрейтинговішою програмою дня став спецвипуск ТСН, який стартував на «1+1» о 9:00 і тривав до 11:50. Він зібрав найвищу частку за аудиторіяєю 18-54 і 18-54 (50k+) на українському телебаченні з початку 2019 року
Як повідомили на каналі, під час спецвипуску ТСН, присвяченого інавгурації президента, у самому епіцентрі події працювало відразу три знімальні групи ТСН – Ольга Кошеленко у Верховній раді, Олександр Загородній на площі Конституції біля Маріїнського парку та Алла Хоцянівська в урядовому кварталі. Прямі ввімкнення з рідного міста нового президента України – Кривого Рогу – робив кореспондент ТСН Антон Страшко. У студії працював Святослав Гринчук. Також на сайті TSN.ua відбувалася трансляція випуску жестовою мовою.
Також високими показниками телеперегляду 20 травня відзначився вечірній підсумковий випуск ТСН о 19:30, який став найрейтинговішою програмою дня на українському телебаченні за аудиторіями 18-54 і 18-54 (50k+). Так, за аудиторією 18-54 рейтинг становив 5,1%, частка – 22,9%, а серед глядачів аудиторії 18-54 (50k+) – 5,0% і 21,4% відповідно.
Загальне охоплення усіх випусків ТСН у день інавгурації становило 8,9 мільйона глядачів (4+).
Слідом за ТСН високими показниками відзначився спецвипуск на «Україні», який розмістився у слоті 9:30–11:00 20 травня. Його частка становила 11,5% за аудиторією 18-54 і 12,8% (18-54, 50k+).
Мабуть, найбільше програм, присвячених інавгурації, транслювалося цього дня в ефірі ICTV. Ранковий слот програми стартував зі «100 хвилин з Оксаною Соколовою» о 7:10. Частка програми сягнула піку телеперегляду до 7:30 – 11,3% (18-54) і 14,6% (18-54, 50k+). Після 8:20 на проекті почався невеликий спад залученості аудиторії. Частка «100 хвилин із Оксаною Соколовою» впала до 10,9% за аудиторією 18-54 і до 12% (18-54, 50k+). Після підсумкової програми в ранковому слоті розташувався спецпроект, присвячений інавгурації – випуск «Фактів» взяв 9,7% (18-54) і 9,5% (18-54, 50k+).
Таке велике охоплення аудиторії у конкурентів знизило показники СТБ, «5-го», «UA:Першого» і «Прямого». Спецвипуск СТБ (10:00–10:50) узяв лише 3,6% за аудиторією 18-54. Слідом розташувався «Прямий», взявши 2,4% на випуску «Репортера» о 11:00. У «UA:Першого» і «5 каналу» частки були практично однакові та становили 1,2% і 1% відповідно за аудиторією 18-54.
Серіали
«1+1»
Завдяки успішному висвітленню інавгурації «1+1» зумів зберегти високе охоплення аудиторії практично на весь день. Турецький серіал «Величне століття» отримав 13,3% частки за аудиторією 18-54. «Моє чуже життя» о 17:10 взяло 11,6% за тією ж аудиторією. Щоправда, повтори «Школи» поки не заходять. Якщо в понеділок, 20 травня, показники в середньому становили 8% частки, то вже до середини тижня вони знизилися до 5%.
СТБ
20 травня 21:00 на СТБ запустився довгоочікуваний комедійний ситком «Джованні». Прем’єра серіалу стартувала з показників 6% за обома аудиторіям. Наступного дня, 21 травня, залученість аудиторії стала стрімко падати та становила 3,6% за аудиторією 18-54. У середу-четвер ситуацію вдалося вирівняти, повернувшись до стабільних показників, що становлять поки близько 6%.
Після вечірнього прайму СТБ поставив повтор серіалу «Загадка для Анни» (22:50). Його показники поки не перевищують 5% частки за аудиторією 18-54.
«Україна»
Минулого тижня стрімко зросли показники серіалу «Біле-чорне», який у повторі в праймі розмістив канал двома тижнями раніше. Якщо на початку трансляції частка проекту становила 12–13%, то до кінця тижня (16 травня) опустилася до 10%. Такі ж показники серіал зберіг і в понеділок, 20 травня. Однак уже у вівторок частка серіалу підскочила до 15,5% за аудиторією 18-54, у середу – до 16,5%. У четвер залученість аудиторії дещо спала і становила 13,5%.
Розважальні проекти та політичні ток-шоу
СТБ
Найгучнішою подією минулого тижня став фінал «Холостяка» на СТБ. Випуск від 24 травня взяв середні для каналу показники – 9,4% за аудиторією 18-54 та 11,3% за аудиторією 18-54 (50k+).
Успіхом відзначився передостанній випуск «Мастер-шеф. Професіонали», який пройшов у суботу, 25 травня. Його частка становила 11,5% за 18-54 (50k+). Також високі показники за тією ж аудиторією отримали випуски «Слідство ведуть екстрасенси» (неділя, 20:00) – 10,5% і «Один за всіх» (неділя, 21:00) – 10,5%.
«1+1»
На «Плюсах» минулого тижня стартував вокальний конкурс «Голос. Діти». Прем’єра проекту о 21:00 отримала 13,8% частки за аудиторією 18-54 (50k+).
«Гроші» (понеділок, 22:40) взяли середні показники – 12,6% за аудиторією 18-54 і 10,1% за 18-54 (50k+). Не дотягує за показниками поки «Ліга сміху» (п’ятниця, 20:40). Розважальний проект «Плюсів» минулого тижня взяв 8,2% о 20:40 і до 22:40 показники піднялися до 10,4%.
Зацікавленість аудиторії «Плюсів» поки впевнено зосередилася навколо нових випусків «Вечірнього кварталу», який виходить уже без участі Володимира Зеленського. Жарти «Кварталу», в яких екс-колеги Зеленського обіцяють, «якщо що піде не так, “засмажити” й Вову» отримали минулого тижня (субота, 21:30) 22,2% частки за аудиторією 18-54 (50k+) .
Соціально-політичне ток-шоу «Право на владу» зберігає свою аудиторію, звичайно, наразі про 20% частки вже не йдеться, але 10,6% частки за аудиторією 18-54 проект збирає. Минулого тижня випуск у четвер взяв 8,1%.
«Українські сенсації» (субота, 20:20) минулого тижня отримав 15% частки за аудиторією 18-54 (50k+).
ICTV
Серед розважальних проектів на ICTV найпопулярніший вже не перший сезон «Дизель Шоу». Комедійний проект минулої п’ятниці, 24 травня, отримав 16,5% за аудиторією 18-54 (50k+).
Політичне ток-шоу «Свобода слова» (понеділок, 22:20) минулого тижня отримало досить високі показники порівняно з минулим тижнем – 8,2% проти 6,3% раніше. За аудиторією 18-54 (50k+). І 7,6% за 18-54.
«Новий канал»
На «Новому каналі» в денному праймі успішно заходять повтори «Хто проти блондинок» (четвер, 15:10), прем’єра якого відбулася восени минулого року. За аудиторією 18-54 минулого тижня проект взяв 10% частки. Також за аудиторією 18-54 відзначилися ще кілька проектів «Нового» – «Любов на виживання» (середа, 13:30) – 8,6%, о 17:00 показники проекту піднялися за аудиторією 18-54 (50k+) з 7,6% о 13:30 до 9,4%.
Повтори проекту «Хто зверху?» стандартно збирають по 7,5% за обома аудиторіями. Трохи гірші справи в «Заробітчан» (вівторок, 17:00) та в «Ексів» (вівторок, 13:20). Проект про пошук роботи за кордоном бере 5% частки за аудиторією 18-54 (50k+), у ексів менше – 4,6% за тією ж аудиторією. У проектів «Ревізор: магазини» (понеділок, 19:00), «Таємний агент» (понеділок, 21:00) і його пост-шоу (22:00) у середньому 5% частки за обома аудиторіями.
Заголовне фото: Катерина Медвідь
Що дивилися глядачі 6–19 травня – читайте ТУТ.