Американське онлайн-медіа CNET детально розписало, які варіанти пропозицій для користувачів є у двох головних стрімінгових конкурентів. «Телекритика» вибрала для вас максимально важливу інформацію.
На ринку безліч конкурентів, які несамовито бажають посунути Netflix, та явним фаворитом з-поміж них є Hulu. Нині Disney належить контрольний пакет стрімінгового сервісу разом із Comcast. Hulu знизив свою базову ціну і залучив музичних фанатів, внісши до свого пакету Spotify.
Якщо ви плануєте впорядкувати свої видатки і в ідеалі залишити пару сервісів, давайте спробуємо зрозуміти, що Hulu і Netflix нам пропонують і за які гроші. До речі, обидва стрімінгові сервіси пропонують таку кількість контенту, що ніхто не в змозі подивитися хоча б половину.
Що таке щомісячний платіж
Тоді як сервіси підвищують свої щомісячні платежі, Hulu зробила зворотне. На початку року сервіс знизив ціну з $8 до $6 на свої базові пакети, в які включена реклама. Пакет без реклами залишився за старою ціною $12, а от пропозиція з функцією Live-TV знизилася в ціні до $5.
Є ще новий пакет Spotify Hulu. У цьому варіанті ви отримуєте музичну передплату Spotify Premium за $10 доларів на місяць, а шестидоларовий базовий пакет від Hulu дістається вам безкоштовно. Якщо порівняти цю пропозицію з найпопулярнішою передплатою від Netflix вартістю $13 (її успіх визначає можливість перегляду контенту в HD і функція стріму відразу двох відео на різних пристроях), то вибір очевидний, у тому разі, звичайно, якщо у вас крутий телевізор HDR TV з можливістю перегляду відео в режимі 4К.
Скільки серіалів і кінофільмів нам пропонують
Netflix ніде не дає офіційних даних щодо кількості контенту на своєму сервісі, однак у звіті за 2018 рік було згадано, що сервіс надає 1569 ТВ-шоу (серіалів) і понад 4010 фільмів. Редакція CNET запросила уточнення за кількістю викладеного контенту в Netflix, однак на момент написання статті не отримала коментарів.
Hulu, на відміну від свого опонента, охочіше ділиться даними і уточнило, що наразі глядачам доступні 85 тис. серій ТВ-шоу, що порівняно з 2016 роком, коли для перегляду було доступно 2900 серіалів і 2500 фільмів – просто космічний приріст в обсязі контенту.
Але важливіше різниці в кількості контенту – абсолютно різний підхід обох сервісів. Hulu пропонує своїм глядачам більш звичний телевізійний контент, який залучає з таких класичних медіа як NBC, ABC, Fox, CBS, PBS і канал Discovery.
У Netflix теж у портфелі безліч прав на трансляцію від більшості кіностудій, великий ТВ-програмінг від тих же популярних каналів NBC, CBS, студії Warner Brothers і дуже багато контенту від Disney, однак усе-таки найбільшою конкурентною перевагою є оригінальний контент, який сервіс створює власними силами.
Не так важливо, що серіали і фільми з’являються та зникають зі стрімінгових платформ, це природний процес. Значно важливішим для процвітання сервісів є формування свого оригінального програмного продукту і чітке дотримання побудованої тематичної стратегії. Навіть незважаючи на той факт, що деякі шоу можуть не вистрілити, і їх доводиться скасовувати.
Що таке оригінальні програми
Тут Netflix – безсумнівний переможець. Добір оригінального і ексклюзивного контенту на сервісі – невичерпний. З останніх супердосягнень – Netflix отримав премію «Оскар» за фільм «Рома», одні з найпопулярніших серіалів всіх часів і народів «Помаранчевий – хіт сезону», «Чорне дзеркало», «Дивні дива», «Матрьошка» і «Картковий будинок» дивиться майже весь світ. Одна з найкращих переваг сервісу – він дає змогу глядачам стрімити нові серії моментально в режимі онлайн. На відміну від ретро-підходу його опонента Hulu, який дідівським способом викладає по одній серії на тиждень.
Хоча, щиро кажучи, Hulu теж може похвалитися справжніми хітами в своєму серіальному форматі – ми, звісно, маємо на увазі «Розповідь служниці» – безперечно одне з найкращих шоу останніх років. Ще один прекрасний серіал зі схвальними відгуками критиків – «Вбиваючи Єву».
Як Disney змінить Hulu
Нещодавно Disney придбав частку у AT&T в стрімінгу Hulu means Disney, тепер конгломерату належить дві третини компанії. Disney натякнув, що планує зробити з Hulu дорослу версію нового сервісу Disney Plus. Що це означає в контексті недіснеївського контенту на платформі Hulu?
Ось пряма мова CEO Ренді Фреєра: «WarnerMedia залишиться дуже цінним партнером Hulu, який пропонує глядачам сервісу найкраще з ТВ-контенту, в онлайн-трансляції та за запитом». Тож, якщо ви фанат серіалу «Бруклін-9-9», у вас є шанс подивитися всі сезони шоу до кінця 2019 року.
«На відміну від сервісів потокової передачі музики, які майже всі мають однакові каталоги, потокове відео може пропонувати різний та іноді додатковий контент. Якщо ви можете дозволити собі й те й інше, тоді вам слід придбати підписки на обидва сервіси – за загальної суми $20 на місяць – це все ще відносно доступно, особливо якщо ви вже “обрізали” кабельне ТБ. Однак, якщо вам потрібно вибрати тільки один ОТТ-сервіс, тоді Netflix перемагає, і це в основному базується на силі її оригінального контенту. Однак, якщо ціна передплати в інших стрімінгових сервісів буде все більше знижуватися, є всі шанси, що люди можуть почати шукати дешевiі альтернативи, і Hulu має все, щоб скористатися цим», – підсумовує свій матеріал автор cnet.