Одним із головних тригерів зростання загального рекламного ринку є великий попит на діджитал. І, незважаючи на те, що порівняно з 2018 роком показники зростання будуть меншими, це швидше вказує на трансформацію ринку, ніж на зменшення загальних бюджетів із реклами.
На думку Джонатана Бернарда, який очолює в Zenith департамент прогнозування, рекламодавці не перестали вкладатися в рекламу – вони просто перерозподілили бюджети в інші перспективні напрямки: технології, роботу з даними і в e-commerce.
За прогнозами, у 2019 глобальні видатки на digital-рекламу зростуть на 17,6% і становитимуть $333,25 мільярда. Це означає, що вперше діджитал становитиме майже половину глобального ринку реклами
У деяких країнах, таких як Велика Британія, Китай, Норвегія і Канада, діджитал вже домінує як головний рекламний медіум. Цього року США і Нідерланди також долучаться до цієї групи країн із загальними показниками від 54,2% до 52,6% всіх рекламних видатків.
Тим часом, в менш розвинених регіонах, таких як Латинська Америка і Південно-Східна Азія, реклама в діджиталі все ще відстає за обсягами розміщень від більш традиційних медіа.
За прогнозами, у 2019 глобальні видатки на digital-рекламу зростуть на 17,6% і становитимуть $333,25 мільярда. Це означає, що вперше (за приблизними підрахунками) діджитал становитиме майже половину глобального ринку реклами.
Google залишиться найбільшим майданчиком з продажу реклами в інтернеті, акумулюючи 31,1% усіх світових видатків на рекламу, що в грошовому еквіваленті дорівнюватиме $103,73 мільярда. На другому місці буде Facebook з $67,37 мільярда чистого рекламного доходу, за лідерами на третьому місці йде китайський гігант Alibaba з $ 29,20 мільярда. Четвертим великим гравцем на ринку інтернет-реклами є Amazon, який поступово відкушує частку ринку у монополії Google і Facebook і виходить на глобальний ринок з $14,03 мільярда прибутку від рекламних розміщень.
Фото: pixabay.com