Давайте ж дізнаємося, чим цікавилася українська телеаудиторія наприкінці лютого і на початку березня.
Серіали
Згідно з підбитими телеканалом «1+1» підсумками, серіал «У неділю рано зілля копала» став найкращим українським серіалом з телеперегляду в лютому. Загальне охоплення аудиторії багатосерійки становить 18,9 мільйона глядачів. Якщо ж перевести цю цифру в частки, то в понеділок, 25 лютого, «У неділю рано зілля копала» зібрав 15% за аудиторією 18-54. У вівторок частка проекту зросла і сягнула 16,1% за тією ж аудиторією. Аншлаг припав на передостанню (27 лютого) і останню серію серіалу (28 лютого) – вони зуміли взяти 16,7% і 18,9% відповідно. Нагадаю, серіал стартував 11 лютого і відразу ж показав хороші результати – щонайменше 14% за аудиторією 18-54.
Мабуть, головною прем’єрою минулого тижня стала «Кріпосна» на СТБ. Серіалу чекали так довго, що перша серія (25 лютого о 20:00) 48-серійної драми змогла зібрати левову аудиторію телеканалу – 10,7% за аудиторією 18-54 і 12,4% за аудиторією 18-54 (50k). А вже наступна серія, яка йшла в сітці відразу після першої о 21:00, підвищила залученість аудиторії до 12% за 18-54 і 13,2% за 18-54 (50k). Аж до четверга серіалу вдалося зберігати показники, не падаючи нижче середнього по каналу. Найвищі показники частки телеперегляду «Кріпосної» припали на середу, 27 лютого, о 20:00 частка серіалу за аудиторією 18-54 (50k) становила 14,6%.
Крім «У неділю рано зілля копала» на «Плюсах» продовжують досить успішно в передпраймі йти два турецькі серіали «Величне століття. Нова володарка» і «Моє чуже життя». Частка першого проекту залишається без змін ось уже третій тиждень – серіал поки отримує традиційні 8–9% частки за аудиторією 18-54. У «Моєму чужому житті» ситуація теж особливо без змін. Якщо позаминулого тижня серіалу вдалося вивести показники на 10%, то вже у вівторок, 26 лютого, о 17:10 частка серіалу становила 10,6% за тією ж аудиторією. Загалом поки вище турецьким «Санта-Барбарам» піднятися не вдавалося.
«Опер за викликом 4» продовжує свій рейтинговий тріумф на телеканалі «2+2», намагаючись ось уже четвертий тиждень утримувати показники не менш як 7% частки за аудиторією 18-54.
«Новий канал» продовжує експериментувати з першим сезоном серіалу «Будиночок на щастя». Минулого тижня комедійний молодіжний серіал крутили весь вечірній прайм 1 березня з 17:20 до 20:30. Повторам вдалося сягнути максимальних показників о 19:00, коли частка серіалу зросла до 14,7% за аудиторією 18-54.
На тлі цього, як можна помітити, помітно просів телеканал «Україна». Минулого тижня канал, який ще на початку зими був лідером ефіру, переважно за рахунок серіалів, сьогодні не збирає з ними і середньої частки каналу. Так, через те, що в один і той же час на «1+1» і СТБ виходили дві гучні прем’єри, серіал «Кримінальний журналіст» (21:00) так і не піднявся вище 10% частки.
Ток-шоу
«Україна»
Однією з головних прем’єр позаминулого і минулого тижня стали «Дивовижні люди» (субота, 21:00) на телеканалі «Україна». Прем’єра проекту, яка відбулася 23 лютого, зібрала 13,1% за аудиторією 18-54 (50k), випуск другий від 2 березня зібрав трохи нижче – 11,6%.
Проте говорити, що один із найдорожчих розважальних проектів аудиторії «не зайшов», у цьому випадки точно не варто, оскільки в ці вихідні стало відомо, що рейтинг проекту значно знизили збої, які сталися в ефірі телеканалу «Україна». На каналі припустили, що проект могли глушити навмисне. Тож, сподіваємося, що вже з цього тижня ми зможемо реально оцінити його рейтинги.
Програмою, через яку, ймовірно, могла статися атака на телеканал, став новий соціально-політичний проект «Головна тема. Вибір». Якщо перший випуск (22 лютого о 21:00) зібрав 8,1% за 18-54 і 7,4 за 18-54 (50k), то випуск минулого тижня, в якому керівники всіх силових відомств – голова МВС Арсен Аваков, генпрокурор Юрій Луценко і голова СБУ Василь Грицак –гарантували громадянам чесні вибори, ледь сягнув 4% за аудиторією 18-54 і 4,8 – за 18-54 (50k).
СТБ
У весняний сезон СТБ теж не спить. Нові випуски «Слідство ведуть екстрасенси» (понеділок, 19:00) зібрали 11,1% частки за аудиторією 18-54. Уже в неділю випуск «Слідство ведуть екстрасенси» зібрало 13,5% за аудиторією 18-54 і 10,3% – за 18-54 (50k)
2 березня о 19:00 на телеканалі стартував новий сезон «МастерШеф. Професіонали». Перший випуск зібрав 10% частки за аудиторією 18-54 (50k).
Високими показниками відзначився випуск «Один за всіх» (3 березня, 21:00) – 11,2% за аудиторією 18-54. Примітно, що в нічний прайм у сітці СТБ були помічені такі проекти, як «Вагітна у 16» і «Давай поговоримо про секс». Щоправда, високими рейтингами проекти з минулого похвалитися не можуть, збираючи не вище 7% частки за аудиторією 18-54. Чого не скажеш про повтори ранніх сезонів «Хати на тата», які в денному праймі (12:50) зібрали 25 лютого 13,3% за аудиторією 18-54 і 12% – за 18-54 (50k).
«1+1»
Лідером розважальних проектів на «Плюсах» вже сьомий тиждень залишається «Голос країни». Фінал сліпих прослуховувань (3 березня, 21:00) приніс каналу 18,3% за 18-54 (50k). Примітно, що випуск від 24 лютого за тією ж аудиторією зібрав 20,7%.
З хорошими показниками зайшла прем’єра 5 сезону «Ліги сміху», яка стартувала 1 березня о 20:40 на «1+1». Перший випуск зібрав 16,9% за аудиторією 18-54 (50k). «Іграм приколів» теж вдалося піднятися вище показників позаминулого тижня. Так, 1 березня о 22:50 випуск гумористичного проекту зібрав 10,8% проти 6,7% позаминулого тижня. На жаль, похвалитися навіть такими показниками вже котрий тиждень не вдається «Вечірньому кварталу». Суботній випуск від 2 березня зібрав 7,7% за аудиторією 18-54 (50k). Нагадаю, тижнем раніше показники колись рейтингового проекту також не перевищували 8%. Значно гірші справи у проекту «Розсміши коміка», випуск про дітей від 2 березня (18:30) зібрав 6,8% за аудиторією 18-54 (50k). Позаминулої суботи рейтинг проекту сягнув рекордних 4,1% частки.
Досить успішно виходять випуски «Українських сенсацій» (субота, 20:30), практично не падаючи нижче 7% частки. Так, випуск від 2 березня, в якому порушувалася тема армії, мови і грошей, зібрав 11,2% за аудиторією 18-54 і 10,2 – за 18-54 (50k).
Також хорошими показниками вирізняються «Гроші» (понеділок, 22:50) – 12,4% за аудиторією 18-54. І «Світ навиворіт з Дмитром Комаровим» (середа, 22:50) – 15,4% за тією ж аудиторією.
А ось чим «Плюси» можу похвалитися – успіх програми «Право на владу» (четвер, 22:30). Випуск, у якому обговорювали передвиборні махінації і шахрайство, зібрав рекордні цього року цифри – 14,3% за аудиторією 18-54 і 12,6%. Нагадаю, минулого тижня (21 лютого) показники політичного ток-шоу становили 7,6% (18-54, 50k).
«Новий канал»
На «Новому» без змін. Нові випуски «Ревізор: магазини» (понеділок, 19:00) поки не радують успіхами – 6,6% за аудиторією 18-54 (50k) (позаминулого тижня частка прем’єри становила 7,2%). «Таємний агент» (понеділок, 21:00) теж не злітає – 5,8% за тією ж аудиторією проти 6,5% позаминулого тижня. Новий сезон «Аферистів у мережах» (вівторок, 21:00) поки залишається на одному рівні – позаминулого тижня проект зібрав 6,3% за 18-54 (50k), минулого – ті ж 6,3%. А ось «Заробітчани» тільки втрачають. Позаминулого тижня проект збирав 6,7%, минулого (17:00) – 5,4%.
Поки не надто успішний і новий проект «Нового» «Подіум», який стартував на каналі 20 лютого. Якщо прем’єра минула з показниками 4% частки за аудиторією 18-54 (50k), то другий випуск від 27 лютого зібрав не набагато більше – 4,5%.
ICTV
Ще один канал Star Light Media поки не розправив плечі перед весною. Так, частка випусків «Антизомбі» (вівторок, 17:20) не стала вищою – 5,6% за аудиторією 18-54 (50k). Також «не заходять» і «Битва версій» (четвер, 20:30) і скетч-шоу «На трьох» (четвер, 22:30), збираючи 8,7% і 8,5%, відповідно (аудиторія 18-54, 50k).
П’ятничні випуски «Дизель Шоу» (21:20) тримаються поки стабільно – 10,4% минулого тижня проти 11,1% 22 лютого (аудиторія 18-54, 50k).
У «Свободи слова» вже третій тиждень частка вище 6% не піднімається. Минулий випуск від 25 лютого взяв 5,9% за аудиторією 18-54 (50k) і 4,4% – за 18-54.
«Інтер»
Найпопулярнішою програмою «Інтера» вже третій тиждень залишається «Стосується кожного». Наприклад, випуск від понеділка, 25 лютого, о 18:00 взяв 12,2% за аудиторією 18-54.
ТЕТ
Після другого тижня прем’єри «Богині шопінгу» можна сміливо констатувати, що глядачі повернення не оцінили. Якщо прем’єра 18 лютого стартувала з 3,6% за аудиторією 18-54 (50k), то значно вище цього проекту взяти поки що не вдавалося. Наприклад, випуск від 25 лютого зібрав 4,4% за аудиторією 18-54 (50k), а вже в середу, 27 лютого, показники частки впали до 2,9% за тією ж аудиторією.