Global Digital Yearbook Report – це найповніше дослідження ринку Digital, до якого увійшли дані понад 200 локальних і глобальних звітів від компаній GlobalWebIndex, GSMA Intelligence, Statista, Locowise, App Annie, SimilarWeb та інших.
Минулий 2018 рік увійде в історію Digital як рік із вражаючим зростанням інтернет-користувачів у всьому світі. За останній рік кількість користувачів мережі зросла на 366 мільйонів. Це означає, що щосекунди у світі з’являється 11 нових користувачів.
Варто зазначити, що половина користувачів інтернету – це люди, які заходять у мережу зі смартфонів. Сьогодні в світі налічується 5,11 мільярда унікальних мобільних користувачів, що на 100 мільйонів (2%) більше, ніж минулого року. Жителі Філіппін проводять у інтернеті найбільше часу – 10 годин і 2 хвилини, а жителі Японії найменше – 3 години і 45 хвилин.
У середньому користувачі інтернету в усьому світі проводять 6 годин і 42 хвилини онлайн щодня. Це трохи нижче торішнього показника в 6 годин і 49 хвилин, але дослідники підозрюють, що зниження може бути пов’язане з великою кількістю нових користувачів, які тільки вчаться користуватися інтернетом і використовують його менше, ніж більш досвідчені юзери.
Якими ж ресурсами жителі планети користуються найчастіше? 1 місце – Google, 2 місце – YouTube, 3 місце – Facebook. У e-commerce, з точки зору трафіку, китайські платформи Taobao і Tmall мають вищий рейтинг, ніж Amazon.
Згідно з даними SimilarWeb, контент «для дорослих» також забирає у людей багато часу.
GlobalWebIndex повідомляє, що 92% інтернет-користувачів дивляться відео онлайн кожного місяця, тоді як у 6 мільярдів людей у всьому світі є вдома телевізор, йдеться у звіті ITU (англ. International Telecommunication Union – Міжнародна спілка електрозв’язку).
За рік у людей змінилися звички взаємодії з інтернетом. Протягом 2018 року близько чотири з десяти користувачів мережі використовували голосові команди або голосовий пошук щомісяця.
Середньостатистичний користувач соціальних мереж проводить 2 години і 16 хвилин в день на соціальних платформах – це на 1 хвилину більше, ніж минулого року. Тобто третина всього часу, проведеного в інтернеті, і одна сьома їхнього активного життя – це соціальні мережі.
Що ж відбувається з діджиталізацією брендів? Їх об’єднує одне – вони ставляться до маркетингу як необхідної послуги. Замість банальної реклами бренди використовують бюджет на створення цінних речей для своєї аудиторії, що вже конкурує з обридлою рекламою.
Фото: Getty Images