Нагадаємо, Філіп Власов упродовж довгого часу працює на українському медіаринку. Обіймав посаду директора відділу моди в Vogue Ukraine на етапі запуску проекту. Має досвід роботи в модному ритейлі: побував на посаді креативного директора фешн-ритейлера Asthik Group і київського Sanahunt Luxury Concert Store.
Учора ми писали про призначення Філіпа на посаду головного редактора Vogue UA, а сьогодні ТК запитала фешн-медійників, яким чином призначення Філіпа Власова може вплинути на подальший розвиток проекту Vogue Україна.
Леся Донець, PR-директор LITKOVSKAYA, фешн-журналіст, автор телеграм-каналу «Сил нет»
Фото: Facebook Лесі Донець
«Мені подобається судити про людей за їхніми найсвіжіщими досягненням, а з останнього в біографії Філіпа ось що: він повернувся в Україну на позицію арт-директора одного з найіменитіших українських фешн-ритейлерів Asthik і в цей же час той перейшов з розміреного кроку на справжній біг у потрібному напрямку. За останні півроку команда Asthik здавалася згуртованою і сильною як ніколи раніше, кльові проекти стартували один за одним. Причому кльові як із точки зору моди, так і з точки зору маркетингу. Кожного разу Філіп стверджував, що це абсолютно не його досягнення, але особисто для мене це сигнал того, що він – та людина, яка вміє зібрати воєдино і спрямувати в потрібне русло думки та дії своєї команди. Якщо це так, на український Vogue чекає новий виток тріумфу. Сподіватимемося».
Кожного разу Філіп стверджував, що це абсолютно не його досягнення, але особисто для мене це сигнал того, що він – та людина, яка вміє зібрати і спрямувати в потрібне русло думки та дії своєї команди
Богдан Максименко, журналіст, засновник телеграм-каналу antihipstaswag
Фото: Facebook Богдана Максименка
«Сьогодні стало відомо, що Філіп Власов призначений головним редактором української версії Vogue і четвертим чоловіком- головним редактором у історії видання, після Едварда Еннінфула (Vogue Uk), Мануеля Арно (Vogue Arabia) і Емануеле Фарнеті (Vogue Italia).
Філіп був fashion-директором Vogue Ukraine за Маші Цуканової, а ще в його послужному списку – робота в російських версіях GQ, GQ Style, Tatler, Elle, Instyle Man. Він займався комунікаціями H&М і був креативним директором мультибренду Asthik.
Два колишніх головних редактори українського Vogue, Маша Цуканова та Ольга Сушко, прийшли в глянець з чорно-білої газети, а Власов більшу частину своєї кар’єри працював директором моди «великовагових» глянцевих видань. Чи стане в журналі ще менше тексту і більше візуальної складової? Сподіваюся, що ні. Поставити на позицію головного редактора кандидата, який «не пише», а займався модою і візуалкою, – рішення не нове. Еммануель Альт відразу з fashion-відділу посіла позицію Карін Ройтфельд, а колишній директор моди журналу W Едвард Еннінфул – біля керма британської версії Vogue.
Власов більшу частину своєї кар’єри працював директором моди «великовагових» глянцевих видань
Радує той факт, що Філіп точно знає, як функціонує медіаринок і розуміє правила гри глянцевого жанру. Сподіваюся, що Філіпові вдасться знайти (або якісно видозмінити) унікальний голос видання та зберегти потужний visual.
Хочеться думати, що глобального ребрендингу не відбудеться, а якісних текстів стане вдвічі більше. Незважаючи на те, що ми живемо в еру інстаграму, а картинки багатьом замінили тексти, я переконаний в тому, що слово в журналі завжди панує над зображенням. А найкраще – грамотний мікс першого і другого, щоб журнал був цікавий аудиторії, релевантний часу і залишався лідером ринку. Амінь. Вітаю Філіпа з посадою і чекаю на перший номер під його керівництвом».
Головне фото: обкладинка VOGUE роботи Філіпа Власова