Ольга Герасим’юк взагалі подала заяву про відставку. Решта п’ять членів Нацради скликали термінову прес-конференцію, на якій розкритикували рішення Черниша і Герасим’юк. Особливо старався Валентин Коваль, який спробував присоромити відсутніх колег і вимагав від них вибачень.
«Телекритика» зв’язалася з Олегом Чернишем, щоб дізнатися його думку про ситуацію, що склалася і слова Валентина Коваля на його адресу.
«Хочу відразу прокоментувати деякі тези пана Коваля, які не відповідають дійсності, – відповів Черниш. – Перше, про відсутність членів Нацради на засіданнях. Хочу нагадати, що понад два тижні тому, коли питання продовження ліцензій стояло першим на порядку денному, саме пан Артеменко раптово захворів, а пан Коваль раптово не встиг повернутися з відрядження. Ймовірно, рішення Кабміну продовжити період переходу на цифру стало несподіванкою для деяких колег, і раптово виникли важливі питання – винесення попередження каналам щодо історій, які, до речі, теж викликають сумніви. Щодо нашої з Ольгою відсутності, то це виключно результат непрозорої діяльності органу, нехтування думкою меншості, використання нас як статистів під час ухвалення рішень і спроб створити з Нацради інструмент тиску на нелояльні до влади ЗМІ. Інших причин немає. Щодо вимкнення аналога – постанова Кабміну ухвалена і зміни до плану використання радіочастотного ресурсу внесені. Цифрові ліцензії мовників вважаються чинними, поки Нацрада не ухвалить відповідного рішення, тобто ліцензія діє автоматично до того моменту, поки її не продовжать або ухвалять рішення про відмову в продовженні. Валентин усе це знає. Навіщо він намагається тут маніпулювати і видавати наше рішення за блокування вимкнення аналога – незрозуміло».
Ситуація і справді загадкова. Поки засідання зривалися з вини інших членів Нацради, ніхто не бив на сполох, не скликав термінових прес-конференцій і не лякав країну зривом плану розвитку медіа в Україні. Відсутність самого Валентина Коваля або голови регулятора Юрія Артеменка не вважалася катастрофою. І тільки коли ультиматум поставив Олег Черниш, комедія раптово переросла в повноцінну трагедію. Чому? На це питання «більшовики» в Нацраді відповіді не дають.