Вихід нового фільму будь-якої кінофраншизи – це завжди привід згадати попередні стрічки. Навесні на екрани кінотеатрів вийшов черговий фільм про знамениту розкрадачку гробниць Лару Крофт. І канал ICTV вирішив нагадати глядачам про ті часи, коли в кіно її грала не Алісія Вікандер, а Анджеліна Джолі, показавши обидві частини з нею в суботу 9 червня. Перший фільм «Лара Крофт. Розкрадачка гробниць» (16:50) пройшов із показниками 9,7% за аудиторією 18-54 (50k+), а другий «Лара Крофт. Розкрадачка гробниць. Колесо життя» – 10,7%.
Основну конкуренцію Ларі того дня склали телефільми на каналі «Україна». О 20:40 там показали російський фільм «Щоб побачити веселку, треба пережити дощ», який набрав 13% за аудиторією 18-54 (50k+), а о 22:20 стартувала мелодрама «Це моя собака» – 13,7%.
Брав участь у суботніх кіноперегонах і «Новий канал», який вирішив показати глядачам знамениту американську робінзоніаду – фільми «Блакитна лагуна» з Брук Шилдс (19:00) і «Повернення в Блакитну лагуну» з Мілою Йовович (21:00). Показники – 7,7% і 8,4% відповідно за аудиторією 18-54 (50k+).
У неділю 10 червня перегони продовжилися. Цого разу переможцем вийшла мелодрама «За щучим велінням» (22:00, канал «Україна», 12,1%), обійшовши стрічки «Мілина» (21:00, «Новий канал», 11,9%) і «Водний світ »(20:40, ICTV, 9,8%).
Оригінально вчинив у п’ятницю, 8 червня, телеканал СТБ, який вирішив нагадати глядачам про радянську кінокласики і показав «Операцію И та інші пригоди Шурика» (20:00). Свій глядач у радянського кіно є завжди, тож цифри вийшли непогані – 9,7% за аудиторією 18-54 (50k+) і 10% за аудиторіє 18-54.
ТВ-шоу
У суботу на першому місці за аудиторіями 18-54 і 18-54 (50k +), як це часто буває, опинився випуск «Вечірнього кварталу» на «1+1» (21:00), переплюнувши всі кінофільми, що транслювалися в той же час. Показники – 17% (18-54) і 17,9% 18-54 (50k +). За аудиторією 4+ «Вечірній квартал» розділив перше місце з усе тією ж російською мелодрамою «Щоб побачити веселку, треба пережити дощ» – 17,7%. Рейтинги «Кварталу» значно зросли порівняно з травнем, адже цього разу йому не заважали такі великі події, як фінал Ліги чемпіонів або Євробачення.
А в п’ятницю глядачів смішили інші програми. «Дизель Шоу» на ICTV (23:30) – 18,4% за аудиторією 18-54 (50k+). «Ліга сміху» на «1+1» (20:15) – 10,9% і «Ігри приколів» – теж на «1+1» (20:20) – 10,3%. Помітно, що цифри усіх шоу зросли на 1-2%.
Підсумкові новини